Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Op Premiere World zijn diverse films nog eens extra gecodeert (Jugendschutz, voor 22 uur). Dat is wel een problem met de Alphacrypt CAMs.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Jugendschutz of geen Jugendschutz ik vind dit wel OK, waar kan ik meer info vinden om wat te spelen.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 hi,ik weet een zaak in belgie die alphacrypt verkoopt.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MacGuinness:<BR><STRONG>@Prutsie:<BR>Nu we het er toch over hebben.<BR>Als je twee ci slots in je AD3000IP hebt, wat voor cam is er dan op de markt om meerdere systeem te kunnen ontvangen. <BR>Of is er voor mij niets? <BR>Momenteel heb ik een Aston en Viaccess.<P>GroetJe<BR> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Je zou Nagravision kunnen proberen met een Fun kunnen nemen maar ja dan Krijg je eigenlijk het zelfde als bij C+ ESP enige verschil is wat andere film kanalen en wat mij betreft en daar kijk ik graag naar is GALAVISION enz (Pakette de Mexico)
Aanbevolen berichten