Ga naar inhoud


Samsung 160GB (SV1604N, 5400rpm) loop vast


Gast jan_65

Aanbevolen berichten

Hallo Samsung 160GB (SV1604N, 5400rpm)ingebouwd, na overzetten files oude schijf, wat niet goed lukte, schijf in topfield geformatert, alle setting nieuw geladen (fimware mei).

Time shift staat aan.

Als ik nu langer als 1 uur op de zelfde zender sta, loop topfield vast, kan niets meer bedienen, bij uit knipperende puntjes. Stekker eruit / erin alles werkt weer tot timeshift buffer weer vol is.

Wie weet hier raad op ?

Zijn er gebuikers van Samsung 160GB (SV1604N, 5400rpm)die ook problemen hebben gehad?

 

Groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds een maand hetzelfde type in gebruik, zo vanuit de verpakking de TF 4000 in en binnen een paar minuten werd hij herkent, formateren en hopla.

Pin 1 is niet doorgeknipt, HD staat als master en timeshift staat hier altijd aan, schijf werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe HD kan natuurlijk defect zijn, dit heb ik in het verleden zelf al eens meegemaakt.

Ik zou de Samsung even in de PC hangen en flink testen en als er niets aan de hand lijkt dan met Fdisk de partitie's verwijderen en dan weer in de TF proberen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb harddisk getest in pc.

Geeft big fout melding, direct in boot, namelijk

1720-SMART Hard Drive detects iminent failure

Your hard disk drive is detecting an iminent failure. To ensure no data loss, backup contens and replayce this hard disk.

Attribute Failed: # 05

 

Schijf gaat terug naar winkel

Groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...