Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand met welke programma ik de<BR>originele digiturk kaart kan lezen,of welke<BR>chips dat op deze kaart zit confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo <P>met deze Crypto2001BY JG2000v6 kan je kaart laten lezen en als het goed is doet ie ook deactiveren als je in bezit bent van een geldige nano's die heb ik nog niet dus ik zoek ook een geldige nano voor de rest weet ik ook niet hoe of wat <P>SolidGold1.

Geplaatst:

Weet je ook waar ik deze programma vind,en of ik deze kan gebruiken met de Master A<BR>programmer<BR> Groetjes uit Genk wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo<P>geef je e-mail adres maar ander ergens bij een poolse website <P>Solidgold1

Geplaatst:

Mijn e-mail adres is<BR>memo@vt4.net<P>Bedankt alvast Mehmet rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Als hij jouw de goede adres heeft gegeven,deze is ook wel eens moeilijk te bereiken blijf proberen als je op de surfer bent zoek even in old daar kom je hem vast tegen. Suc6 wink.gif" border="0

Geplaatst:

Solidgold heeft mij de adres niet doorgemailt,hij heeft dit waarscheinlijk vergeten of is druk bezig met iets anders.<BR>Groetjes Mehmet

Geplaatst:

Hi<P>@mehmet arslan ik heb jou de hele programma gestuurd per e-mail op die dag en als je die programma start dan ziet u zelf de adres van die poolse Site <P>maar je hebt de programma <P>SolidGold1<p>[ 05-08-2001: Message edited by: solidgold1 ]

Geplaatst:

Ik heb geen programma ontvangen,maar de programma waar jij het over hebt is ondertussen gevonden.Deze programma leest niet goed ik heb een ander programma gevonden die heel goed leest maar niet schrijft. ken je een programma die schrijft<BR>Ik had het over de adres van FREE ALL<BR>Groetjes Mehmet

Geplaatst:

Heb je met de Mastera op mode 1 geprobeerd [phoenix 3.5 Mhz] <BR>ik heb geen problemen bij mij leest ie goed<BR>ik weet zeker dat ik die programma gestuurd heb want bij mij outlook bij verzonden items kan ik nog zien <BR>SolidGold1<p>[ 05-08-2001: Message edited by: solidgold1 ]

Geplaatst:

Ja dat heb ik leest alleen ATR VERSION en SERIAL geen pakketten of datums<BR>Ik heb CWinfo1.5 deze leest heel goed maar heeft geen schrijffunctie.Na het lezen krijg ik twee bestandjes met extentie nfo en log<BR>Groetjes uit Genk

Geplaatst:

ik heb nu nog een e-mail gestuurd voor jou als je ontvangen hebt dan stuur mij ook e-mail dan leg ik het hele verhaal<P><BR>SolidGold1.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.