Ga naar inhoud


wat is het probleem


Gast

Aanbevolen berichten


Je bent een beetje erg karig met informatie. Zo is het erg lastig om ook maar iets zinnigs te zeggen.

 

-wat is "de k" ?

-op welke sat zit "de k" ?

-heb je na de update een factory reset uitgevoerd ?

 

en als laatste

Pentacrypt 1.11 is gemaakt voor magic modules versie 1.04 en niet voor versie 1.02. Het zou me weinig verbazen als dat het probleem is als ik ervanuitga dat je met "de k" de kiosk kanalen bedoelt op Thor van het C+ pakket.

 

Je zou kunnen proberen de code in de Xilinx te herprogrammeren met de code die je overal op internet vind voor de magic. Je zal hiervoor wel in het bezit moeten zijn van een cas interface trouwens. Of je de module nog open moet maken om de 2 penetjes van de Sidsa chip aan elkaar te solderen is me niet bekend, maar ik neem aan dat je dat ook nog moet doen.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor 't antwoord.

 

dan kan ik misschien beter een nieuwe gaan kopen, vraagje:

kan ik daarmee de Echostar 7000 om zeep helpen ?

 

 

PS: Aan allen een Zalige kerstfeest !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, je 7000 help je niet zo gemakkelijk om zeep gelukkig.

Ik zou het eerst met een cas interface proberen, er is vast wel iemand bij jou in de buurt die zo'n ding heeft liggen.

 

Het is verder een bekend probleem met de 1.02 magic's. Met de 1.01 hadware lukt het wel, met de 1.04 ook, alleen de 1.02 gaat bij de kiosk kanalen voledig overstuur. Omdat ik niet de beschikking over een 1.02 heb kan ik nie testen wat er gebeurt als je de Xilinx van de code van een 1.04 voorziet. het zou kunnen dat het probleem dan over is.

 

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...