prutsie Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Dat Conax gehacked is zal best wel, maar dat het public wordt ??<BR>Het is niet de eerste keer dat dit wordt gemeld. een maand of 3 geleden hetzelfde, de conax hack wordt een dezer dagen public.<BR>Ik mijn conax ci afgestoft, wafertje in de aanslag, maar mooi niets dus.<BR>Gewoon afwachten dus, maar verwacht er niet teveel van. Als het public wordt zal het wel net zo gaan als viaccess. van de ene op de andere dag is het er gewoon ineens. Dan beginnen er mensen melding van te maken, en anderen zeggen dan dat het niet kan, en maken je voor leugenaar uit, en vervolgens is er in heel het land geen ci module meer te krijgen. Met Irdeto waferfiles ging het net zo, het was gehacked, maar niet public totdat iemand lekte.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 @Prutsie :<BR>Conax ci afgestoft, waren er vroeger veel zenders die conax gebruikten dan? En was het toen ook al gekraakt dan?
spysat Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Ik heb ook al een hele tijd een conax ci met een color kaartje gezien er al geruime tijd beweerd wordt dat conax public zou worden.<BR>die van mij ligt ook alleen maar stof te vangen...het wordt inderdaad tijd dat ie is gebruikt wordt voor wat meer toepasselijke doeleinden....we zullen wel zien .<BR>zou wel eens willen zien wat er allemaal te bekijken valt op thor . Szia, spysat.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Heb dit ergens gelezen "Popular websites such as The Sat Zone and Sathack Ro have postings that possibly indicate that the Conax Hack will soon be released to the public. No confirmed information is currently available but details are believed to be released into the public domain by the coming weekend"<BR>Kan iemand dit bevestigen??
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Kan ik er weer een cam bijkopen, dure hobby hoor
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 ... en natuurlijk niet te vergeten de Sirius, waar ook wel wat leuk spul in Conax zit. Ik denk dat we moeten wachten totdat C+ zijn D2MAC kanalen de nek omdraait. In september of zo. Maar we blijven hopen...
Aanbevolen berichten