Ga naar inhoud

Ronald emu: emu_rel107_2_032412.zip

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die tabel staat op de rotor instellingen pagina, aan de linkerkant. Je schrijft op welk nummer overeenkomt met welke positie, bijv 1 / 192E, 2 / 130 E enz.

Als je dan de boel gewist hebt zet je een voor een die nummers, posities en oost/west aan de rechterkant neer en drukt op de gele knop, dan komt die regel weer links te staan.

Tenslotte doe je groen (opslaan) en staan ze er weer in.

Waarom gotoxx niet werkt weet ik niet, bij mij heeft dat nooit gewerkt (rotor kan het kennelijk niet).

• Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb vreemd genoeg geen probleem met play-back van opgenomen films over een NFS mount. Geen enkele stottering. Ik heb m'n PC HDD gemount met:

mount -t nfs -o wsize=4096,rsize=4096,nolock 192.168.0.1:/dreambox /hdd

Ik heb wel een ander probleem: De films die ik met de vorige ronaldd opgenomen heb zijn zoals gezegd wel af te spelen, maar ik kan geen andere taal meer selecteren! De gele knop geeft geen reactie meer. Idem voor de rode knop (EPG). De blauwe doet het daarentegen wel (plugins). De skins laat ook het rode en gele "bolletje" niet meer zien.

Ik denk dat ik trouwens de laatste RuDream een ga proberen, hoor ik wel goede verhalen over. Dit vanwege het ook niet werken van de drtic ondertitel plug in in deze ronald.

Zat

Geplaatst:
Citaat:

Ik heb wel een ander probleem: De films die ik met de vorige ronaldd opgenomen heb zijn zoals gezegd wel af te spelen, maar ik kan geen andere taal meer selecteren! De gele knop geeft geen reactie meer. Idem voor de rode knop (EPG). De blauwe doet het daarentegen wel (plugins). De skins laat ook het rode en gele "bolletje" niet meer zien.

En wat doen de knoppen die daar eigenlijk voor zijn?
De rode en gele knop hadden ze beter niet kunnen activeren, want dat is maar dubbelop. Ik gok dat dit van de D-box is overgenomen ofzo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen