Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Gister avond op een poolse site aangelopen tegen een c_x file. Het lijkt er op dat dit een gw file is. bevat wel 2 eeprom files en 1 pic file. Met picBinEdit gezien dat er div conax keys instaan. geprogd op de GW. Icprog gaf geen fouten. Echter het kaartje werkt hier niet. ik heb geen Conax CI. iemand geprobeerd? <P>-groetuh-

Geplaatst:

Ik heb ook een file maar niet via een poolse site. Ik kan echter niks zien in picbined. Hij kan het niet lezen. Ik heb een conax cam dus zou jij mij via e-mail kunnen vertellen waar ik dat file kan vinden of,..even meesturen. kan ik even uitproberen en meld ik mijn bevindingen tevens even op dit board.<BR>(e-mail: sathopper@softhome.net)

Geplaatst:

Deze Poolse File is fake.<BR>Ik heb hem net getest.<BR>In Picbinedit keurig de keys gezien,maar op een gold card helemaal niks.<BR>Zo ging het ook met Viaccess,in het begin alles fake,en in een keer hadden we TPS.

Geplaatst:

HET IS NIET DIRECT FAKE MAAR JE MOET HET ZO ZIEN DAT DEZE FILE WEL AL ZOU KUNNEN WERKEN ALLEEN DAN OP EEN EMBEDDED CONAX TUNER.<BR>HET IS DE ALGO RITME DIE WAARSCHIJNLIJK NOG NIET GOED GENOEG IS OM OP EEN CI MODULE TE KUNNEN WERKEN,RUSTIG AFWACHTEN DUS.

Geplaatst:

Ik heb ook met dit file GEEN resultaat gekregen via mijn Conax-CAM in een echostar ontvanger. We blijven dus nog even afwachten op iets wat werkt in een CI.

Geplaatst:

Bovenstaande file ff getest in een Nokia 9311S embedded Conax receiver: doet helemaal niets, kan niet eens FTA kanalen kijken...

Geplaatst:

Er zijn weer nieuwe gw-conax files van 28082001 en 29082001 vers van de pers<BR>ik zelf heb geen cam om uit te testen dus als iemand de files wil testen geef even je e-mail adres......... shocked.gif" border="0

Geplaatst:

IK wil ook wel even testen heb cam en embedded<BR>satlover53@hotmail.com rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

conax-cracked.zip<BR>heb geen conax cam <BR>in aston 105<BR>label :conax serial number enz<BR>consultation<BR>canaal digital canal+nordic kiosk nordic<BR>dus als iemand de files wil testen geef<BR>even je e-mail

Geplaatst:

Janneman ik heb force 1133s met conax, zou graag willen testen.<BR>satlover53@hotmail.com

Geplaatst:

Heb deze files getest maar niks heb het ook op philips met embedded conax geprobeert en hier werkt het ook niet frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Bij de eend staat ook conax gw file (dezelfde)?<BR>Geprbeerd op een 3.03 CAM, helaas.<BR>In een Aston CAM kun wel gegevens over het systeem vinden, kaartnummer, en drie providors.<BR>Dus toch maar even geduld hebben denk ik

Geplaatst:

Dit is de file uit polen. Het werkt inderdaad niet, maar ik denk dat het algo en de rest van de software wel goed is. er zitten alleen geen keys in. kijk maar eens met een hex editor oid. de plekken waar dekeys zouden moeten staan staan allemaal op FF. jammer.<BR>verder zijn op de poolse site alle files die iets met deze conaxpicfiles te maken hadden gewist.<BR>Er zal iemand gelekt hebben. Helaas zijn ze de keys vergeten te lekken.<BR>jammer voor mijn conax ci. kan weer stof gaan liggen verzamelen.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.