Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Toch begrijp ik het niet helemaal. Als ik de andere postings over deze topic lees "dan werken de files op een Hummie als een speer", terwijl andere postings zeggen dat er geen keys in de files zijn opgenomen (vergeten te lekken).<BR>Hebben we het wel over dezelfde files?
prutsie Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 denk het wel.<BR>(bijna) iedereen haalt zijn of haar files van publiek toegankelijke ftp sites, of webpagina's. er zijn natuurlijk ook ftp sites waar je alleen opkomt met een geldig password. dit zijn de echte hacker sites, en alleen by invitation. hier kom je dus niet tussen als hobbyboer.<BR>toen de files op de ons bekende sites verschenen riepen er mensen via de chat dat dit de werkende files waren. deze mensen zitten waarschijnlijk in een ander (lees dichter bij het vuur) circuit dan wij, want ik heb deze files een paar uur nadat ze verschenen opgehaad, en even besnuffeld.<BR>1/ de keys ontbraken volgens mij, maar het kan natuurlijk altijd dat bij een testversie de key's in de flash van de pic staan. dit heeft me met de eerste irdeto picfiles al eens op het verkeerde been gezet. het kan ook zijn dat ik gewoon de verkeerde files had opgehaald natuurlijk.<BR>2/ het bit voor de oscillator stond op rc. voor onze toepassing moet dit op xt staan. Nu kan dit een foutje zijn, maar dit soort foutjes maakt men niet veel.<P>that's all<BR>Peter.<P>Oh ja, ik heb de files natuurlijk ook even gecompared, om er zeker van te zijn dat ze identiek waren. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 welke site kwam ie nou precies vandaan?<P>alvast thnx
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Dat zou ik ook wel eens willen weten. Mijn pools is niet meer wat het geweest is
Aanbevolen berichten