Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De nieuwe Conax filez van de bekende Poolse site draaien als een trein!<P>Ik heb Humax 5400 met Conax CI (en de rest zit 'on board' wink.gif" border="0)

Geplaatst:

gefeliciteerd!<BR>wil ook graag pools leren!<BR>if poss graag info via pm

Geplaatst:

Ik heb de files ook getest op mijn echostar. en geen beeld te zien!!!!<BR>Welke files gebruik je!!!!

Geplaatst:

zit er conax op astra/hotbird of alleen als je gaat draaien naar andere sat's ?<P>wat zijn de highlights in conax codering?<P>c-ya !

Geplaatst:

Werken deze files nu wel of niet?<BR>Graag een PM dan kan ik ze ook proberen.<P>Groet,<P>Bubbels

Geplaatst:

Conax on Astra and hotbird Just keep looking you'll find it sooner or later<P>The Game

Geplaatst:

Mag ik ook bedelen om de URL? Heb nog een echte Conax module liggen en die is nog maagd....<p>[ 02-09-2001: Message edited by: Mimisiku ]

Geplaatst:

misschien iets om in het hoge noorden uit te proberen??<BR>Hier wachten we al erg lang.... rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

hi,<BR>zenden zij uit in engels?of kan je de taal selekteren naar engels.by the way is het de moeite om een conax cam te kopen?<BR>THNX cool.gif" border="0

Geplaatst:

En waar kan ik die bekende Poolse Site finden? Wie heeft the URL?<P>mvg

Geplaatst:

Waarom staat er niks bij Downloadmaster?<BR>Ik heb het al een paar keer geprobeerd op een goldwafer maar ik heb nog steeds geen beeld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.