Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het voordeel van Canal Nordic / Kiosk, is dat ze uitzenden in engels, zweeds, noors, fins en deens. Daarnaast is vrijwel altijd de ondertiteling van o.a. kiosk _uit_ te zetten, in tegenstelling tot b.v. TV3 op Sirius.<P>Niet dat ik er nu tijd voor heb, maar zodra dat wel het geval is ga ik eens proberen of ik deze zendertjes werkend krijg met de software die in omloop is.. smile.gif" border="0<P>Welke cam versies gebruiken de heren die het werkend hebben trouwens ?

• 2 weken later...

Geplaatst:

maar werkt het nu echt ?<P>heeft er al iemand beeld met files van die wonder poolse site ?<P> confused.gif" border="0

Geplaatst:

volgens mij werkt er nog steeds helemaal niks<BR>alles wat je tegen komt is fake of erg oud ik denk dat het nog wel even kan duren voor we kunnen kijken <P>groeten adje

Geplaatst:

Heb ook een Conax CI liggen..Wie wil me die URL of file PM'en..Magic Word=Please?<P>Vind het niet op de mij bekende URL 'iets met Internet Server Provider in Polen' erin..

Geplaatst:

je moet inderdaad je schotel draaien voor die conax sh*t frown.gif" border="0 zit op intelsat en thor<BR>niet op de ASTRA en HOTBIRD dus

Geplaatst:

Heren Moderators, sluit dit topic maar, heeft geen enkel nut, 1 iemand die zegt dat hij werkende files heeft en dan komen er 22 requests en mededelingen dat de file toch niet werkt... Dit is iemand blijmaken met een dooie mus mad.gif" border="0 <P>Heren, als blijkt dat het toch werkt laat dan eens iets concreets zien.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.