kanarya Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 Hoi Ronald Goede kerst toegewenst! Een vraagje...Waarin kan ik Camd-Test(digiturkAU)zetten? Bij de vorige 1.06 img.kon je hem in /bin zetten Waar nu?? De groetjes
basix Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 je kan deze emu niet gebruiken in 1.07 images, wat ik eigenlijk zeer jammer vind.. deze image bevat camd.cwdt, znoder de timebomb veel kijkplezier
kanarya Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Geplaatst: 26 december 2003 @basix Deze img.kende ik al Ik dacht bij de 1.07 kon het ook. Maar in iedergeval bedankt voor je replay. Groetjes
basix Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 deze is blijkbaar ook 1.07, althans dat zegt hij in het lcd schermpje bij het booten.. ciao basix
basix Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 heb een image samengesteld die dt en gbox bevat, zonder te hoeven switchen van emu kan je nu kijken naar dt én alle andere gecodeerde zenders. http://admins.be/~basix/download.php?op=1 zorg er wel voor dat je de juiste keys plaatst in /var/tmp ciao
Gast Geplaatst: 6 januari 2004 Geplaatst: 6 januari 2004 Ik heb dit image geinstalleerd, maar krijg alleen de basic pakketen van digiturk via de radegast emu te zien. Hoe werkt de AU functie en welke emu moet ik kiezen ?
basix Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 http://admins.be/~basix/download.php?op=2 is al een nieuwere versie, met nieuwe emu's. je moet gbox-dt of digiturk als emu gebruiken, deze emu opent alle posten die NIET op de kaart aanwezig zijn, dus het kan zijn dat je geen beeld hebt op gewone zenders zoals atv, maar wel op de salons ciao
Gast Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 Ondersteund deze image ook de nieuwe (3de) genaratie kaart van digiturk. De versie 3 atr47 kaarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen