Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb het net afgezocht naar gw files voor cryptoworks,en niks gevonde mijn vraag is zijn die er uberhaupt wel???heb bij onze poolse vrienden gezocht maar ook niks nakkes nada dus twijfel erover of die wel bestaan wie weet meer<BR>grtz hendrik b confused.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

de file`s die op die site staan werken <BR>hoera hoera iederee bedankt voor de tips<BR>grtz hendrik b wink.gif" border="0

Geplaatst:

zal morgenvroeg voor je luisteren hihi<BR>het ging mij in eerste instantie om de fta kanalen want die tuner wou zonder kaart niet werken.Als je belang bij die files hebt,stuur ik je ze wel even<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0

Geplaatst:

welke werken nu percies, die uit de upload directory? (die waren toch voor GW?) of voor de orginele card.<P>Ik hoop eigenlijk de GW, want hoe kom ik aan zo'n orgineel kaartje. Iemand suggesties?

Geplaatst:

Radiokanalen werken ook MAAR 1 probleempje je moet je tuner opstarten met een orgineeltje.Maar daar zijn we nu ook mee bezig om te kijken of dat ook anders wil.KON namelijk geen kloontje maken van een orgineel.En ja die uit de upload van desbetreffende pagina zijn voor gw er staan meerdere op dus effe stoeien.<BR>grtz hendrik b

Geplaatst:

Ik heb nu al heel wat op een GW gebrand. Maar ik telkens Check Card mad.gif" border="0 <P>Ik gebruik een oude ASTON 1.03 waar ik CW-114 in heb geladen.<P>Mijn Pools is 0 coma 0. Maar ik dacht dat er iets moest bestaan dat op een GW gebrand kon worden. <P>Als iemand in een vrijgevige bui is laugh.gif" border="0<P> nl0raf@hotmail.com

Geplaatst:

als je even goed gelezen had staat er duidelijk bij dat je hem met een orginele moest laden daarna kon die andere pool erin ben bezig om dat goed te krijgen dus heb geduld.zodra het werkt zal ik je die files sturen. tongue.gif" border="0cool.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <BR>grtz hendrik b

Geplaatst:

Eh ja...<BR>Als ik dan een originele kaart heb, dan heb ik die GW files ook niet meer nodig, toch?<P>Jammer dat iedereen altijd meteen begint te roepen dat dit werkt en dat werkt etc. Maar als er dan details moeten komen, heeft het allemaal toch wel wat meer voeten in aarde.<P>@19sc001 : Niettemin hoop ik voor je dat het echt gaat werken en ook zonder originele kaarten. Zit namelijk ook nog op een CW cam te wachten. Ben benieuwd naar je bevindingen (en files ook wel een beetje ...<P>Heeft iemand trouwens al een idee hoe je voor weinig aan originele CW kaarten komt? laugh.gif" border="0

• 4 weken later...
Geplaatst:

GW FILES voor crypto werken niet als stand alone wel als je hem opstart met de orginele dus das mooi k**t** van de bok misschien iemand die andere suggesties nog heeft????<BR>grtz hendrik b<p>[ 21-10-2001: Message edited by: 19sc001 ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.