ukkiepukkie Geplaatst: 22 september 2001 Geplaatst: 22 september 2001 Helaas nog niet, ben ook al weken op zoek maar niks te vinden
Gast Geplaatst: 23 september 2001 Geplaatst: 23 september 2001 op de poolse site staat vandaag 23/09 een conax editor. als je deze opent zie je ook een tekstje verschijnen in het proggie "conax is hacked". De editor bestaat nu, maar voor wat te editen? heb de files nog niet tegengekomen
Gast Geplaatst: 23 september 2001 Geplaatst: 23 september 2001 Ik heb hier wat files bekeken van conax,<BR>bij de ene zijn de providers juist maar zonder key's, bij de andere file zijn er wel key's maar den geen providers.<P>De files die de laatste tijd zijn rondgestuurd zounden wel eens kunnen werken mits de juiste key's, prov id's en datums.<BR>gisteren is er ook al een progje verschenen om de datums te berekenen voor conax.<P>Het zou mij niet verbazen moest een dezer dagen ergens een werkende file of enkel de key's verschijnen.
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 kan iemand mij wat files of url'etjes mailen , ik heb sinds vandaag ook een conax CI en wil gaag wat gaan expirimenteren enzo...<BR>alvast bedankt
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Ik heb ook al een hele tijd een conax module maar tot nu toe heb ik nog steeds geen file's kunnen vinden. We blijven zoeken, wanneer ik wat gevonden heb meld ik het meteen.<BR>
Vl29 Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 staan nieuwe conax en cryptowork files bij Phills te downloaden...<BR>weet niet of ze het doen<BR>Misschien kan iemand ff testen Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Aanbevolen berichten