Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 hallo allemaal vraagje over nero ik heb nero 6.0.0.9 dan is nero smart start in het hollands maar zodra je verder gaat (ander venstertje)word t weer engels is dat ook in t hollands temaken ik heb al t proggie bij nero vandaan gehaald voor dutch language maar als ik die instaleerd geef die een foutmelding van kan nero niet vinden etc. maar ik kan hem er ook niet heen wijzen naar de map van nero is dit dan bij iedereen of doe ik wat fout
Ome Merde Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 als eerste installeer je die Engelse versie in z'n geheel. Vervolgens installeer je dit language-pack en dan zou alles in het Nederlands moeten zijn. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 heb ik dus nu gedaan en geef die de melding no nero/nerovision/neromediaplayer installer (=uninstaller)found. please instal one of these demo s first. en ik kan hem er ook niet heen wijzen naar de nero map ik heb de full versie van nero met een serial nr crack
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Deze fout is bekend bij AHEAD, maar ze doen er nix aan. Ondertussen is versie 6.3.0.0 al uit, ook met de Nederlandse taalupdate. Nu je probleem: Alles de-installeren en gewoon de laatste versie installeren. Dit bestand word aangegeven als een update maar kan ook als standalone geinstallt worden. Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen