Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Ik ben op een site gestuit van een winkel die Programmers plus keys aanbiedt voor AVR3. Wie weet voor welk coderingssysteem dit is, en zijn er mensen die er ervaring mee hebben?<P><BR>Ik wil de link wel posten na toestemming, aangezien het van een online winkel is.
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Het zou Nagravision kunnen zijn voor viadigital en tv cabo en wat poolse kanalen.<BR>Het amerikaanse systeem zit in DSS en dat kunnen we toch niet ontvangen alhier.
ukkiepukkie Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 --------------------------------------------------------------------------------<BR> <BR>AVR3 Board with Atmel Microchip- $50.00 US <P><BR> This AVR3 Board with Atmel Microchip is fully assembled and tested to assure quality. Please note, Microchip - AT90S8515 is blank, you must program it yourself. For more info on how to use it click here ». <BR>.<P> Het is een soort kaart maar waar voor ben ik ook nog niet achter
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Het is ook een USA winkel, maar de sats staan waarschijnlijk toch te ver weg, dat klopt.
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Aan de 1`ne kant is het wel interesant voor me,maar dan wel als ik Santo Domingo zit.<BR>Tja spanje is dan misschien toch niet de 1`nigste die zich hiermee bezig houden.<BR>Maar dan is het misschien de zelfde kaart die in spanje wordt verkocht,een soort van blocker die voor de originele kaarten worden gebruikt.
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Ben flink wezen neusen en ja hoor,Nagra bijna overal in de usa.<BR>Dus kan wel kloppen.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 @bigfoot 1972:<P>Zou je mij die site kunnen mailen.<BR>Ben op zoek naar een avr3?<P>Vast bedankt!
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Check je pm.<P>Maar in de USA hebben ze toch vrnl. Videoguard dacht ik?
Aanbevolen berichten