Puch Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Weet iemand hoe je in outlook 2003 afbeeldingen, die in bijlage zijn meegestuurd, kan weergeven in de mail zelf? Zoals je dat bij outlook express kan. Ik heb me rot gezocht maar kan het niet vinden als het uberhaupt al mogelijk is. Alvast bedankt. Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 is toch alleen in html code mogelijk en alleen als het gif jpg of bmp is? ik zou overigens geen voorbeeldweergave / weergave daarvoor instellen... daar een knappe code aan die bijlage gehangen ook meteen actief wordt indien je pseudo afbeeldingen opent. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Ga naar Extra/Opties en selecteer E-mailindeling. klik op internetindeling-->en zet een v-tje bij de optie "Als een HTML bericht afbeeldingen bevat die op internet staan,een kopie van de afbeeldingen verzenden in plaats van een verwijzing naar de locatie"Klik tweemaal op "OK" om te bevestigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen