Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zit met een probleem, al de middelen voor nagra heb ik in huis maar ik weet niet met welke software ik de key's op het kaartje moet proggen.Ik heb de goede key's en het goede kaartje en progger.Wie kan en wil mij helpen.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

• 2 weken later...
Geplaatst:

hoi <BR>Sorry realjose maar dat zijn verhaaltjes die voorbij zijn. je hebt geen keys nodig met het juiste materiaal en files.<BR>als je een beetje spaans kan lezen !!! vind je zeker wat ik bedoel

Geplaatst:

waar vindt ik de juiste site dan want ik ben al een paar weken aan het zoeken maar kan niet de site vinden van de software om de nagra key's te proggen.

Geplaatst:

ik weet nog steeds niet welke software ik moet hebben.<BR>in plaats van ruzie maken kan je ook iemand helpen als dat niet te veel moete is

Geplaatst:

waarom vraag je welke ontvanger ik heb?<BR>Terwijl je een antwoord geeft over een nagra ci. Je snapt natuurlijk wel dat ik een module heb anders zou ik ook niets aan de keys hebben. Wat ik dus nog steeds wil weten is: Wat heb ik nodig om de funkaart werkend te krijgen!!! Dus buiten de keys om wat die kan ik wel vinden, ook de box en verify!!<BR>Welke software????

Geplaatst:

ik heb een humax 5400 en een echostar 3000<BR>en wil een funcard gebruiken.<BR>Ik zit er over te denken om een avr3 blocker te kopen.

Geplaatst:

op welke sat vinden jullie die nagravision chans?<BR>en zijn ze interessant? ook met engelse taal/ondertiteling?

Geplaatst:

hoi<BR>@realjose<BR>als je spaans echt goed is moet je eens lezen bij zacky enz<BR>ik sprak met enkel admin en mod in spanje en volgens hen volstaat een avr3blocker ci nagra natuurlijk en kaartje en dan komt de file de wapo zou perfect werken misschien weet jij meer ,dan zou ik het erg graag horen natuurlijk

Geplaatst:

bijna het complete aanbod op hispasat.<BR>bijna alles wordt gecodeerd in nagra,<BR>bijv spaanse filmkanalen ed<P>Groeten truffel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.