Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Dag mensen, heb sinds gisteravond de nieuwste ronaldd, maar heb nu geen beeld meer op NGC en discovery. Dit is betaald met originele kaart. Als ik bij SCAM_CS kijk naar cardinfo, dan staat daar aantal providers -1 en een lege key. Iemand een idee wat er hier mis gaat ? Ik heb scam_cs aanstaan, maar DHCP uit gr. H.Bird
hemertje Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 ook de server aangevinkt staan en de emu op scam_cs? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Ja, heb de server aanstaan, heb de optie AU Int. maar weer uitgezet als test
Ronaldd Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Het gebeurt wel een dat de smartcard driver 'overstuur' raakt, dat gebeurd wel eens bij het wissellen van emu's die ook de smartcard willen gebruiken, zoald radegast en xcam. In cardinfo zie je dan idd nr.prov=-1 staan. Als je dat ziet kan geen enkele emu meer de smardcard readers gebruiken. De enig oplossing is dan de dreambox rebooten of soms even paar tellen uit zetten. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
LeXX Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 Heb ik ook gehad, ik weet niet of de box als server gebruikt word zo ja dan moet je even naar het scam_cs menu gaan en scam_cs op default zetten. Dan moet het weer werken.(bij mij in ieder geval) Lex Lex
Gast Geplaatst: 26 december 2003 Geplaatst: 26 december 2003 zie mijn melding van ene paar dagen terug,( onderwerp "schiet mij maar lek " ) Wat ik vergeten was om een reset van de box te doen als ik een anpassing deed in de emu voor de originele kaart, na een aanpassinge en dan opslaan een reset toen werkte het weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen