Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Hallo,<P>ik ben in bezit van een crypworks smartcard <BR>de is van een turkse kennis hij betaalt maandelijks zijn abo voor cin5 geloof dat het voetbal kanaal en nog een paar andere met welke prg kan ik deze kaart uitlezen mocht het lukken kan ik de gegevens op een andere kaart zetten?
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 hoi die is niet van cine5 maar van digiturk. want digiturk is gecodeerd met crypto als het je lukt heb je een zee aan programmas zou je het effe willen melden als je het kan a.u.b. ik ben op zoek naar zo'n kaart.<P>laterssssssss
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Twingo kijk eens bij je privat message.<P> <P>Alleen kopieren gaat niet.<P> <P>Suc6
spysat Geplaatst: 4 oktober 2001 Geplaatst: 4 oktober 2001 Hoi,<BR>Het is inderdaad erg moeilijk cryptokaarten te bemachtigen.<BR>Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een UPC direct kaartje te kunnen bemachtigen.<BR>Ik heb half Budapest afgelopen voor 1 kaartje, en dat van het ene adres naar het andere.<BR>Het expirimenteren met de kaart is daarnaast ook nog link, omdat er schijnbaar software in omloop is die de kaart promoveerd naar de bekende ijskrabber .<BR>Met andere woorden, ik heb een crypto ci, 1 kaartje, maar geen beeld.<BR>Ik heb ergens gelezen dat er nieuwe blokker software rondzwerft die wel werkt op een ci.<BR>Maar goed, gewoon verder zoeken en expirimenteren, moet tenslotte wel hobby blijven Szia, spysat.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Spysat kijk eens bij je privat message.<P> <P>
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Bij mij werkt het perfect.<P>Echostar 3000 CI Cryptoworks + UPC card<P>op Humax alleen met blokker (heb ik nog niet aan de praat gekregen)
Aanbevolen berichten