Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Wie kan mij vertellen welke codering de Turksat op 42E gebruikt.<BR>Het erom de digitale turkse kanalen te ontvangen en wie kan mij helpen aan een adres voor deze kaarten.<BR>thanks.<P>CU in Breda.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Het is weer om te janken.<BR>Kan Toxiq niet eens iets tegen leden zoals jij doen ?<BR>Ten eerste heb je voor dit board een "search" functie.<BR>Ten tweede... Je vraag wordt notabene in de topic hiervoor beantwoord door Thunder-21.<P>En dan als laatste... <A HREF="http://www.lyngsat.com" TARGET=_blank>www.lyngsat.com</A> <BR>Die kent iedereen die een beetje serieus met z'n hobby bezig is.<P>Beschouw dit als opbouwende kritiek :-)<P>Groeten,<P>Ron
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Nou eh , Ping-ponge wat ben jij op je pik getrapt zeg, je kunt ook wel wat beleefder zijn als je nu een beetje normaal doet.<P>En van mij mag deze top geclosed worden als het zo moet.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 nou kijk patched ik zal het je effe uitleggen <BR>cine5 = nagravision <BR>cine digital = viaacces<BR>cinemax = nagravision<BR>playboy tv = nagravision<BR>star digital = nagravision<BR>teleon = nagravision <BR>digiturk = cryptoworks die nog steeds niet te hacken is maar er wordt aan gewerkt er ging ook een praatje dat digiturk in seca ging uitzenden maar ik zeg praatje dus daar is nog niks van bekend
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 cine+ digitaal = viacces (Cine5, Playboy TV, Maxi TV, SuperSport, CineMax, Cinespor, Gala, Viva Turkey )<B>en van af gisteren is de keys van deze publiek</B> <P>Star digitaal = nagravision<BR>digiturk = cryptoworks
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Nee Patched,<BR>Ik ben niet op m'n jodukus getrapt.<BR>Ik zie alleen dat je hier als "volwaardig lid" aanwezig ben en dat je al 51 (!) postings gedaan hebt en vervolgens stel je een vraag die A) al zo vaak beantwoord is dus via de search functie op dit board te vinden zal zijn en C) ik stel dat als je volwaardig lid bent, je een beetje thuis bent in deze wereld en dus weet waar Abraham de mosterd haalt.<P>Enig eigen iniatief ontbreekt. Het heeft niets te maken met het ontbreken van kennis, het is gewoon luiheid.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 @ Pong38 Kijk ik mag dan wel lui zijn, maar er blijken toch nog mensen te zijn die het voor mij wel willen uitleggen, blijkt maar weer.<BR>Ik weet nu tenminste welke zender hoe uitzend.<BR>Enne als ik je beledigd heb sorry hiervoor maar het moest er even uit.<BR>Je hebt volkomen gelijk wat dat betreft over luiheid bij sommige mensen (mijzelf dus incluis),maar die site van lyngsat kon ik dus niet en dankzij jou geniale opmerking nu dus wel.<BR>zo zie je maar ook met "domme" vragen kom je een heel eind.<BR>Trouwens ze hebben zij altijd wijs gemaakt dat er geen domme vragen zijn, maar domme antwoorden.<BR>En nu weet ik wel waar die Arie de mosterd kan halen. bye. ;-)
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 solidgold1 kan je me misschien de site mailen waar ik die keys kan halen a.u.b.<P>alvast bedankt
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 solidgold 1 ?????<P>dit naam maakt my iets
Aanbevolen berichten