Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Of ze bij cryptoworks blijven of niet weet ik niet maar dat de 5500 met de originele D***T*** kaart werkt is zeker.<BR>De probleem is om zo een kaart te vinden,als je een vind is nog maar de vraag of deze kaart niet is uitgeschakelt door D***T***<BR>Groetjes shocked.gif" border="0

Geplaatst:

dat is mijn vraag, blijft digiturk tot 2005 gebruik maken van cryptoworks? ik heb een tijd geleden gehoord dat ze zouden overgaan naar conax. wie weet er meer vanaf.<P>trouwens ik krijg deze week (eindelijk) mijn humax 5500 met ingebouwde cryptoworks thuis geinstalleerd. zijn er mensen die dit in combinatie met een kaart van digiturk aan de praat hebben gekregen?

Geplaatst:

bedankt mehmet,<P>idd het is en blijft moeilijk om zo'n kaart te vinden, maar ach ja, je moet toch wat te doen hebben.<P>groetjes Coskun

Geplaatst:

ik weet niet of di*it**k bij crypto blijft wat ik heb gehoord is dat ze overgaan naar seca door die nieuwe kaarten ofzo die in 2002 gaan uitkomen.

Geplaatst:

Ik hoop dat het waar is wat Thunder zegt,daar Seca voor de hoby voorlopig makkelijker is.<BR>Dat de cryptoworks kaarten te emuleren is lees ik hier en daar maar tot nu toe geen werkende file gezien,zelfs niet bij de polen.<BR>Allemaal nep dus.<BR>Groetjes.

Geplaatst:

the watcher: <BR>wat ben je van plan dan, kun je die cryptoworks kaarten zelf emuleren ofzo, net als bij Seca/ Irdeto/ Viacess?

Geplaatst:

Ik kan aan een D***T*** kaart komen met abbo. Wie helpt mij verder hoe ik deze kaart kan uitlezen of gewoon een 1 op 1 kopie van kan maken. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb zelf gezien dat het cryptowoks kaarten gewoon opnieuw geprogrammeerd kan worden en dat het weer werkt.<P>Ik heb de persoon gevraagd maar hij gaf geen antwoord.<P>Wie weet met welke programma dat ik de kaart kan uitlezen en dezelfde file log oftewel de keys kan weer schrijven op een ander kaart.<P>Want ik heb zelf een werkende kaart ik wil die graag uitlezen en proggen op een ander digiturk kaart.......die niet meer actief is...dus ik wil de kaart weer actief maken...<P>Graag aub hulp.....<P>Er zijn ook geruchten dat de files die geprogd is dat je op een funcard kan schrjven en dat het cryptoworks kaart er niet voor nodig is om tekijken.....<P>wie kan mij hier ergens mee helpen.....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.