Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 ik ben een beginner dus voor sommigen kan dit vraag een geintje klinken in do oren maar ik vraag het toch nog....?<BR>ik wil graag digiturk en cine 5 bekijken wat moet ik doen en waar moet ik beginnen? geld ook voor canal+.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Zou beginnen met een ontvanger met viaccess en seca en (m)rotorbesturing (m)rotor goeie schotel minimaal 90cm een lnb en kabel.want als je cine5 en canal+ wilt kijken moet je van satelliet kunnen veranderen de eerste zit op turksat en die ander op astra.er is nog een andere optie 2 schotels diseq er tussen en een tuner maar dat zijn de opties die ik weet misschien iemand anders nog wel een andere optie. <BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Dat met twee schotels zal niet gaan daar Digiturk zend op Eutelsat op 7 graden oost.<BR>En voor Digiturks heb je een cryptoworks cam nodig met een originele kaart daar cryptoworks nog niet te emuleren is.<BR>Ik wil er ook aan toevoegen dat een schotel van 90cm wat te klein uitvalt voor de Turken.<BR> Groetjes Satwolf<BR>Ps:Umit je komt mij bekend voor.<BR>Uit Belgenland???<BR>
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 oke schotels heb ik....... maar hoe zit het met het kaart ....ik wil er zelf een maken.... heb je daar het layout van en van de programmer........ stuur het dan naar u.guler@home.nl <P>Trouwens ik kom uit oldenzaal Overijssel
Aanbevolen berichten