Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet of een Cyberhome 402 DVD-speler DVD+r schijfjes kan lezen? Ik bedoel met film erop? De DVD+RW schijfjes doet ie namelijk wel hiero, maar de gewone +r niet. Is er misschien firmware update? Graag wat info omtrent deze materie Email: Josje01@hotmail.com

Greetz :Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Barabas, je schrijft : Ja, hij han ook dvd+r schijfjes aan, hier toch niet niet met de firmware versie:DD1D met deze versie kan hij wel dvd+rw aan. Of bedoel je nadat de Firmware is vervangen door DD20 ??? Heeft iemand de DD2n firmware al geladen, zoja : dan brandt mij de volgende vragen op de lippen:Kan de Cyberhome402 dan de DVD+ en- alsook + en - RW MP3 op DVD en jpg aan. Het belangrijkst vindt ik dat ie + en - aan moet kunnen , met behoud van wat ie nu al kan: DVDmp3 schijfjes lezen en afspelen met ongeveer 1450 stuks mp3's erop.

Graag hierop reacties: Greetz :Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

• 3 weken later...
Geplaatst:

mp3 op dvd kan hij sowieso al afspelen. dvd+r niet.

John

Geplaatst:

speelt hier mp3 op dvd en dvd+r moviez normaal af.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

heb het ooit voor speler van maatje van me gedaan. Weet uit het hoofd niet meer welke firmware, even googlen dus. Maar let wel op.. zorg dat je speler regiovrij is VOOR je hem upgrade. De bekende truuk werkt met de nieuwe firmware nl. niet meer !

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen