Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Wie heeft een conax pic-file voor mij te testen??heb de eepromfile(s) wel maar nergens een pic file te vinden heb op meerdere boards gekeken en gezocht maar niks te vinden bij phills alleen de eepromfile volgens mij<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Hoi 19sc001, hendrik b<P>Ik heb nog wel een pic file liggen, maar is wel van augustus, met bijbehorende bin file. Ik heb geen idee waar ik deze toen vandaan gehaald heb, en of "ie" werkt. Ik heb namelijk (nog)geen conax cam. Als je deze kunt gebruiken moet je het maar zeggen.<P>Janhendrik....
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Hallo Jan Hendrik <BR>Zekers meneer daar heb ik wel wat aan.Het gaat mij in eerste instantie om de pic,want de eeprom heb ikke wel.En de conax cam heb ik ook maar geen picfile snik snik.Dus maak me maar blij hihihihi.<BR>grtz hendrik b<BR>p.s. hoe gaat het met de portuutjes???
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Hoi 19sc001,<P>Je hebt een PM.<P>Groetjes, Janhendrik....
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 @ xsound<BR>ben er net mee bezig zal je op de hoogte houden<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Kaart wordt wel geaccepteerd(juiste pic dankzij Janhendrik),maar de juiste eeprom zit er helaas niet tussen,maar ikke zoek verder heb nog een aantal conaxjes staan
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 19sc001, geef eens je mail (pm)<BR>ik heb sinds vandaag ook een conax ci, en wil wel mee helpen prutsen
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 @19sc001<P>De bin file die ik je heb meegestuurd zou na een swap toch moeten werken Hendrik b, ze horen bij elkaar, alleen de juiste ***** heb je nodig want die zijn inmiddels al wat bejaard. Ik heb nog wat oude eeprom file's (hex's) liggen, maar die zijn volgens mij nog ouder dan die jij al hebt. Laat meer ff wat van je horen als je ze kan gebruiken.<BR>Groetjes,<BR>Janhendrik....
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 @janhendrik<P>De picfile werkt wel hij accepteert de kaart ook wel maar het gaat nu om de juiste eepromfile erbij te vinden Ben nog steeds naarstig op zoek op verschillende site`s maar bijna nergens staat conax en als ze er al staan zijn ze zeer oud en werken niet dus ga gewoon verder met zoeken op het net.Probeer het via onze Scandinavische vrienden om een goed werkende pic te krijgen.(Dat doe ik via een aandere hobby van mij) Maar bedankt voor het aanbod.<BR>grtz hendrik b
Duwgati Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 kijk hier maar eens rond voor Conax: <A HREF="http://hacktv.metropoli2000.com/conax.htm" TARGET=_blank>http://hacktv.metropoli2000.com/conax.htm</A> <BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 het lukt niet voor iets te dl'en van die site<BR>alles is precies gelinkt naar DIEZELFDE pagina <P>btw: wat ik nog wou weten<BR>is er al iemand die conax OOIT werkend gekregen heeft?
Aanbevolen berichten