Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,<P>Ik wil beginnen te experimentern met nagravision. Wiel kan me op weg helpen. Wat heb ik nodig, welke kaarten, zijn er CI's of heb ik een receiver nodig...<P>hopelijk wil iemand de tijd voor me nemen.<P>Dank<P>Pete Rose

Geplaatst:

Hallo,<P>Probeer de topic van Truffel (nagravision)<BR>te lezen. Als je nog meer vragen hebt kun je me een pm sturen en dan kan ik je wat meer uitleggen.<P>Je hebt natuurlijk een ontvanger nodig en een<BR>Nagravision ci module.<P>Greetz Truffel

Geplaatst:

En een zakje met geld.<BR>Hier haken dus de meeste hobbyisten af.<P>Groeten<P>Pong<P>ps Truf : welk home-channel gebruik jij om je TV-Cabo keys te updaten of heb jij geen AU kaart ?

Geplaatst:

Ook al er een zakje met geld nodig is haak ik niet af. De vraag is nogmaals wat er naast de receiver nodig is. Ik ga er even van uit dat er nog iets nodig is, ander was dat zakje met geld weer overbodig. ;-)

Geplaatst:

Het is jammer dat je hier geen strafpunten aan leden kunt uitdelen anders was je wat mij betreft in de prijzen gevallen.<p>Neem eens de moeite om de andere postings door te lezen. Daarin is alles al eens een keer beschreven.<p>Heb je daarna ng specifieke vragen dan mag je die altijd stellen.<p>Goedenacht gaaaap<p>Pongmans

Geplaatst:

Klopt, ben er ook mee bezig en wel op de Spaanse

en Portuguese site. Wat ik tot nu weet is volgende:<p>De Humax NACI-5700 is de beste daarvoor.

Je hebt een BOX nr en IRD nr nodig.

Een AVR3, hoeft geen blocker te zijn.

Een Apollo met de nieuwste Wapo_10.<p>Verder ben ik niet gekomen.

Geplaatst:

Is het niet een beetje moeilijk om de box en ird key uit de CI te halen? Ik heb gehoord dat de humax naci5700 de beste was ,omdat je de box en ird key eruit kan halen met de seriele kabel en een simpel programma.

Geplaatst:

Er bestaat volgens mij geen "beste" ontvanger voor Nagravision.

Iedere ontvanger met een vrij CI slot kan Nagra aan. En uiteraard de Nagra embedded dozen maar dat spreekt voor zich.<p>De Apollo is een programmer die werkt via de parallelle poort. Als je em besteld vraag dan wel om de 1.2 versie.

Daarnaast zijn er wat simpele modificaties op deze programmer mogelijk waardoor je naast de lc64 ook de lc128, lc256 en lc512 kan proggen.<p>Eh heb ik nog meer nieuws...... Ja !

Gisteren hebben de heren van TvCabo en ViaDigital besloten om de wijze van het aanbieden van een key-update aan een kaart ietwat te veranderen.

Iedereen met een Fun/AVR3 kan em dus voorlopig op de rommelzolder gooien.

Maar ik heb ondertussen begrepen dat de oplossing alweer voorhanden is.

Mijn standaard Funcard (lc64) werkt in iedergeval weer waardoor ik gelukkig niet zonder de Braziliaanse schonen zit.<p>BTW... WAPO 10 (waarom geen 11b ???) vereist wel een chip met een groter geheugen inhoud. 2x raden welke...<p>Daaaaag allemaal en succes met de hobby<p>Pong

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.