Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment zendt Canal Digitaal FTA uit op bijna alle zenders.<P>Bij verschillende mensen hier in de omgeving die een oude Pace Irdeto ontvanger hebben, weigert de ontvanger alla dienst!!<BR>(Er zijn bij mij al 6 meldingen bekend van uitgevallen ontvangers).<BR>Ik heb zowel op de Nokia 9500 in Irdeto als op de Nokia 9800 in SECA beeld zonder kaart.<BR>De 9500 vraagt alleen voor RTL4, RTL5, SBS6, NET5 en Yorin om de kaart, en alle overige Canaal Digitaal kanalen zijn Free To Air shocked.gif" border="0 <P>De bezitters van Pace500 ontvangers zijn echter niet zo blij met hetgeen er gaande is, die ontvangers laten nog slechts een lopend slangetje op het display zien, en zijn verder dood!<P>Ik heb een kennis geadviseerd om maar kontakt op te nemen met C.D. om er achter te komen waar ze nou helemaal mee bezig zijn, om zomaar zijn ontvanger over de z**k te helpen.<BR>Ik heb van hem nog niet vernomen of hij al een antwoord heeft.<BR>Intussen volgen we de ontwikkelingen met grote interesse rolleyes.gif" border="0 <P>Groetjes Twinsat<P>-----<BR>Oeps, nog niet ver genoeg in dit board verdergelezen....<P>Probleem is op te lossen:<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> freq. 12344 H fec. 3/4 sym. 27500 en hij doet het weer!<HR></BLOCKQUOTE><P>Gaan we ff aan de gedupeerden doorgeven.<BR>Topic kan wat mij betreft gesloten worden.<P>Twinsat<p>[ 26-06-2001: Bericht aangepast door: twinsat ]

Geplaatst:

Ook de EPG werkt via mijn 9600 al de hele middag niet.<P>Satblaster mad.gif" border="0

Geplaatst:

Voorbereiding op een Ird*t*Keywissel?? laugh.gif" border="0 <BR>Nieuwe masterkeys?? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Zou es tijd worden

Geplaatst:

Ik was wel blij hoor met me pace500 ik had ineens x-zone en cinema ebij en alleen kaart nodig voor rtl4+5.<BR>Maar me zwager met pace alleen zwart beeld en een vraag of je wilde w88.<P>Jenz

Geplaatst:

nog sterker, vanmorgen wat de complete transponder uit de lucht.<BR>Alleen RTL 4&5 waren te zien maar die zitten op een andere transponder.<BR>Gistermiddag heb ik tijdens een installatie gezien dat alleen ned.1 een aantal uren van de transponder was gevallen.<BR>X-zone had een aantal minuten alleen een testbeeld.<BR>Er zijn wat onderhouds werkzaamheden aan de gang denk ik. (hoop ik)

Geplaatst:

Het zelfde was bij mij ook het geval geen epg maar wel beeld, mijn buurman alleen maar het slangtje. Nu heb ik wel kunnen ontdekken dat hij een oudere software versie heeft dan mij. Het kan zijn dat dit hier misschien ook aan licht<P>Flying Cat

Geplaatst:

Maandag klapte de encoder eruit rond 11.30 uur. Dinsdag ging de stroom plat en het bleek nogal moeilijkte zijn daarna alles weer op te starten.....

Geplaatst:

ik kan na gister geen teletekst oproepen op me pace 500 wie heeft er nog meer last van confused.gif" border="0

Geplaatst:

Zoals ik heb vernomen heeft Canal een groot probleem met de uplink en software!<BR>Dat geld ook voor de EPG....

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Heb twee dagen geleden dezelfde problemen gehad met mijn Pace 610. Zelfs na 10-15 keer opstarten niets dan het draaiende slangetje (het was toen al 17:30). Pas nadat ik een Duits boeket (ARD) had geladen via het installatiemenu wilde hij ook weer de NL kanalen inlezen. Toeval? Of moest eerst ergens een stuk geheugen worden overschreven?

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Maandag klapte de encoder eruit rond 11.30 uur. Dinsdag ging de stroom plat en het bleek nogal moeilijkte zijn daarna alles weer op te starten..... <HR></BLOCKQUOTE><P>FREEK!!!!! Als je niet weet wat je doet blijf dan van al die knoppen af!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Gelukkig hebben ze van hobbyistje pesten meer verstand..<p>[ 28-06-2001: Message edited by: Diavolo ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.