Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Hoi, Ik heb net even het programmatje Tuxvision geinstalleerd, en dat werk nog niet helemaal goed volgens mij???? Ik heb begrepen dat je in de DB je ip adres moet instellen en dan even je mac adres laten zoek en opslaan. Tot zover geen probleem pc wordt gevonden en mac adres wordt gelezen en door mij gesaved.. Als ik nu het programma txvison opstart krijg ik keurig beeld en geluid, opzich werken dus. Maar ik krig het idee dat je ook in dit programma van kanaal moet kunnen wisselen????? ik zie namelijk een "channel" pulldown menu. Maar nu komt het.... Hierin staat niets op te beginnen en als ik dan er op klik dan komt er de volgende sytax: afgekort error 404 file not ??? Hoe los ik dit op ??????? Vind het voor de rest een hele mooi uitvinding en ben nieuwsgierig naar de opname kwaliteit.
Lucky_Luke Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 IP hoef je niet in DB te stellen (bedoeld voor grabbing). Tuxvision is gemaakt voor D-Box, en kan op de dreambox helaas niet direct kanalen wijzigen. Kan bv. via webbrowser. Maar dreamtv kan dit allemaal wel op de dreambox. Kun je ongetwijfeld downloaden van Sjerom: http://dreambox.sjerom.com/ Lucien
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Heb dreamtv geinstalleerd, en werk heel goed. Maar kan je hier ook mee opnemen (in mpg) kwaleiteit???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen