Gast Geplaatst: 25 november 2001 Geplaatst: 25 november 2001 Hallo beste Satellietliefhebbers.<p>Ik ben op zoek naar settinglijsten voor bv Turksat en Digturk Het liefst met de Astra erbij en als het kan de Hotbird<p>Is er iemand die mij ermee kan matsen en naar mij toe wil mailen<p>info@magictrance.nl<p>PS weet er iemand of er wel files zijn te vinden voor turksat van digiturk weet ik dat er nog niet aan files te komen is helaas<p>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 Er is nagra, 5in1 met de juiste codes decodeert met een freecam of een hummie de viaccess en nagra kanales op 42e.
Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 Digiturk is in cryptoworks, files zijn er niet zomaar voor. Sommige mensen schijnen wel wat voor elkaar te hebben gekregen te hebben door te prutsen met originele kaartjes.
Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 de files zijn er inderdaad nog niet je kan wel cine+ en star digital kijken met de 5 in 1 files. ik zal hem vanavond wel effe naar je toesturen rond 18.30 oke alleen bij digiturk heb ik een paar kanalen niet is dat erg.<p>laterssss<p>[ 27-11-2001: Bericht gewijzigd door: THUNDER-21 ]</p>
Gast Geplaatst: 30 november 2001 Geplaatst: 30 november 2001 Files op de site van P**l staat een file 6in1 of die werkt weet ik niet ik kan het niet editten !!!<p>Met welke programma doe ik het alvast bedankt !!!<p>Ik wil het proberen en op welke kaart gaat dat !!!
Aanbevolen berichten