Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo beste Satellietliefhebbers.<p>Ik ben op zoek naar settinglijsten voor bv

Turksat en Digturk

Het liefst met de Astra erbij en als het kan de Hotbird<p>Is er iemand die mij ermee kan matsen en naar mij toe wil mailen<p>info@magictrance.nl<p>PS weet er iemand of er wel files zijn te vinden voor turksat van digiturk weet ik dat er nog niet aan files te komen is helaas<p>Alvast bedankt

Geplaatst:

Er is nagra, 5in1 met de juiste codes decodeert met een freecam of een hummie de viaccess en nagra kanales op 42e.

Geplaatst:

Digiturk is in cryptoworks, files zijn er niet zomaar voor. Sommige mensen schijnen wel wat voor elkaar te hebben gekregen te hebben door te prutsen met originele kaartjes.

Geplaatst:

de files zijn er inderdaad nog niet je kan wel cine+ en star digital kijken met de 5 in 1 files.

ik zal hem vanavond wel effe naar je toesturen rond 18.30 oke alleen bij digiturk heb ik een paar kanalen niet is dat erg.<p>laterssss<p>[ 27-11-2001: Bericht gewijzigd door: THUNDER-21 ]</p>

Geplaatst:

Files op de site van P**l staat een file 6in1 of die werkt weet ik niet ik kan het niet editten !!!<p>Met welke programma doe ik het alvast bedankt !!!<p>Ik wil het proberen en op welke kaart gaat dat !!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.