Gast Geplaatst: 25 november 2001 Geplaatst: 25 november 2001 Heb een hummie 5400. Heb de 5 in 1 files geprogrammeerd op een funcard. Alle zenders werken goed. Ook de Polen op de hotbird in nagra. Ik krijg echter de canal digital in nagravision op de Hispasat niet aan de gang. Wie heeft goede raad ??? Alvast bedankt !!!
Gast Geplaatst: 25 november 2001 Geplaatst: 25 november 2001 dat probleem heb ik ook als je iets weet mail me dan aub.,.<p>bvd
harry37 Geplaatst: 25 november 2001 Geplaatst: 25 november 2001 Met canal digital zul je Via Digital bedoelen. Die (en ook Cabo) wisselt zo'n beetje elke dag z'n keys. De huidige keys zijn van 22 november, dus we hebben een paar dagen rust gehad. Kijk dus even of je file de laatste keys heeft.
Gast Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 Harry37, bedankt. Ik bedoel natuurlijk de Spaanse via digital. Zit me suf te zoeken op internet naar de nieuwste nagra keys. Kan deze niet vinden. Heeft iemand een tip ? Zijn er ook auto keys zodat je niet iedere dag hoeft te updaten ?
Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 hi, als je bij Zacky kijkt vind je links.... Het is wel wat zoeken, maar er is tenminste één link die een site geeft met bijna dagelijkse keys van cabo, vegetal en polsat. Vreemd dat de nagra op turksat 42e daar niet bij staat. Er blijven echter volgens mij kanalen op hispasat die van vegetal noch cabo zijn, o.a. Spaanse staatsomroep. Ik dacht dat die ook nagra waren, zijn de keys daarvan niet bekend, of is dat toch een ander systeem? De keys van afgelopen vrijdag werkten overigens, wonder o wonder, vanochtend nog. Overigens, er zijn autoupdate files. De spanjolen noemen die autoroll. Om het gedoe van de box-key te omzeilen hebben ze aparte interfaces tussen cam en funcard ontwikkeld en moet je hardware aanpassingen maken. Ik heb nog niets kunnen vinden, buiten de freecam en humax, zonder hardware aanpassingen, waarmee je nagra kunt decoderen. Ik heb een vermoeden dat dat met een gepatchte ashton 1.03 -> nagra moet kunnen, maar vind dat niet bevestigd op de Spaanse borden.
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 Zo... beter laat dan nooit.<p>Je vermoeden is onjuist. De Aston Seca 1.03 cam kan niet omgebouwd worden naar een Nagra cam. Althans... niet via het flashen m.b.v. Xaload. De enige manier die werkt is het desolderen van de flash en het extern programmeren van deze flash.<p>Baai<p>Ron
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 hoi<p>Jongens de keys staan op zoveel site en die worden daar dagelijk ge-upt het is wel zo je moet op de spaanse board kijken zij durven ze wel in de board zetten voor meer info mail me ff ik mag de site hier niet zetten, wil niet uit dit board gekegeld worden
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 Dat is niet waar pong,ik heb zelf een1.03 geflashed naar nagra.met een oud type laptop en de goede inf files lukt het. ================================================= groet jeltsin
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 Op het gevaar af dat er hier een wellus/nietus discussie ontstaat wil ik het toch even op tafel brengen. Het probleem met het flashen van een 1.03 cam ligt in het feit dat een bepaalde geheugengebied beveiligd is en wat niet te benaderen valt met XAload etc. Laten we zeggen dat een deel van de cam zich wel laat gemakkelijk laat flashen maar juist dat belangrijke stukje niet. Het lukt enkel als je dat via een echte programmer doet. Deze is waarschijnlijk beter in staat om die bewuste geheugenposities te adresseren.<p>Maar goed. Vooruitschijndende technieken etc. Praat me eens bij.<p>Ron
Aanbevolen berichten