Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 hi allemaal teneerste wens ik hele gelukig jaar voor iederen.maar om terug te komen over boot probleem.ik denk zelf dat wij hebben inderdaad een hardware probleem en geen software maar dat dit probleem alleen bij dreamboxen van serie A gebeurd geloof ik niet in want ik heb zelf twee dreambox van 37 serie en biede heb ik ook tegelijk gekocht .en tot kort beide hadden geen probleem en ik draaide uitstekend met alle software zelf de laste op basis van 1.07 .maar nu een van die dreamboxen na een flash heeft probleem bij booting en ik moest wel een hardeschijf in bouwen tot dat probleem werd opgelosd . dus volgens mij dit is een hardware probleem . weer groetjes aan iederen en fijn jaar toe gewenst voor iederen.
CrazyMotha Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Citaat: Is dit probleem al aanhangig gemaakt bij dream multimedia. Het lijkt me duidelijk een 3A probleem. Wat is het verschil (hardeware matig) tussen 3A en voorgaande modellen? Mijn 3A vertoond dezelfde euvel. Johan Volgens een posting van Michel op 8/12 jl. is dream er mee bezig. "Er wordt erg hard gewerkt aan een oplossing voor dit lastige probleem. Kan iemand een serieel log file maken van het booten met dit probleem? Graag een log van het niet doorbooten. We wachten dus even af, maar vervelend is het zeker. I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen