Ga naar inhoud

Hobbydag Heidehof Oosterhout 8 Septmeber!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Hobbyisten,<P>Bij deze wil ik mededelen dat er enkele mensen die actief zijn met satellietontvangst een hobbydag hebben georganiseerd.<BR>Deze dag is op Zaterdag 8 September in buurthuis Heidehof te Oosterhout NB.<BR>De facciliteieten die aan de orde zijn.<P>Software update's diverse ontvangers.<BR>Settingslijst update's div ontvangers<BR>Demonstreren van diverse ontvangers.<BR>Zowel de gewone Canal + boxen alsmede CI modellen<BR>Aanbod second hand spullen.<P>Iedereen is van harte welkom.<P>Groeten Toon van Mook.

Geplaatst:

Toon,<P>Om ut ies op zun plat Wostrouts te zeggu, rekent ur mar op dakker ben jonge. Ik bin ur nog gin 'onderd meter vandoan gebore en wie wit de Vurraai nou nie te vinde. En ge wit ut ee: eest ete zegge zu bij oons in Wostrout.<P>Groete van Kiskes<P>Oudoe!!<P>(De Nederlandse vertaling van dit epistel is op aanvraag verkrijgbaar)

Geplaatst:

Wel het exacte adres is Heidehof <BR>Sint Antoniusstraat 70 te Oosterhout NB.<P>En euh Kiske welk Kiske ben de gij.<BR>Ik ben Toontje Mook van de Tilburgseweg dus dan moeten wij wel heel kort bij elkaar vandaan komen.<BR>Mail het me desnoods als je niet met je echte naam hier naar buiten wil komen.<P>Groeten Toon.

Geplaatst:

groeten uit Wosterhout (Dommelbergen)<P>tot in de Heidehof<P>bertus

Geplaatst:

ik zal er zeker zijn ben ok in de vurraai gebore ben geemigreegt naor breda <BR> bavaria.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Toontje,<P>Ik ben Kiske Tak en ik ben ur eene van Joanus Tak en Rieke Oageneers, ik ben gebore in de Middenloan, en ge wit de da mar 50 meter van de Gloaze School af ies en van die school uit iest meschien nog mar 50 meter noar ut Wijk'uis. Ik kom dus nie precies van de Vurraai mar ik ben ur wel vlak bij gebore. De noam Toontje van Mook zeg me wel iets mar ik kan ur gin gezicht bij bedenke. Oe oud bende gij?? Ik ben van 1962 dus 39 ast goed ies, ik denk da gij un bietje ouwer bent(ak oew hiermee beledig dan motte me da mar nie kwoaluk neme en dan moak ik da op 8 septembe wel goed mee oew). Ik ken wel unne Wim van Mook is da femielie meschien?? Woar woonde gij nou?? Ik woon in Dommelbergen-Noord (vlak bij de G*mm*), ik ben dus un bietje buitenaf goan wone mar ik ben nie geimmigreerd noar Bredoa of zo. Neeje ik woon nog steeds in Wostrout.<P>Nou ik hoor ut wel, groete vanachter de Slotbosse-tore vandoan.<P>Grtz. Roscoe (Kiske) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 30-06-2001: Message edited by: Roscoe ]

Geplaatst:

Eej Bertus,<P>As echte Wostrouters onder mekoare hebbe wij ut neturelik niej over Heidehof 'ee mar over ut Wijk'uis. Da witte toch wel eej jonge...<P>En ut Wijk'uis ies tegenover woar vroeger de Pous zat mee zun groazje ge wit wel ut *pel-Centrum, neffe Bertus de Lep de viesboer die getrouwd was mee Anneke de Mop. Om ut oekske doar in dat stroatje zit de Reut, de groenteboer. Zo ik denk da iedereen nou wel wit woar ut is of nie...En anders rijde mar noar de Antoniuskerk van Pestoor de Valk dan bende vlakbij.<P>Groete van Kiskes laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0bavaria.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hahahahahahahahahaha<P>in dialect:<P>Uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik hoop wel dat iedereen een naam bordje op doet, dan kunnen we zien wie wie is.<BR>of is dat een te rare sjeste en zijn we te ilegaal? cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat wel dit topic maar moeten sluiten om te voorkomen dat leden dit met een season interface gaan loggen om te kijken of het mogelijk te decoderen is laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.