Gast Geplaatst: 9 december 2001 Geplaatst: 9 december 2001 Hallo sataliet vrienden. Even een vraagje onder de mede hobyisten die mij hopelijk kunnen helpen met mijn probleempje. Ik bezit een cryptoworkscam van philips ( die met dat blauwe sticker etiket). Nu heb al van alles geprobeerd maar ik krijg digiturk niet an de praat. Ik krijg telkens de melding check smartcard terwijl ik wel heel zeker weet dat ik de boel goed heb geprogrameerd. Ik heb dan ook mijn twijfels over de digiturk file die op het net te vinden is. Ook die van oom dagobert wil bij mij niet draaien. Mijn vraag : Zijn deze files fake om is mijn cam gewoon verkeerd. Ik hoop dat er een antwoord is voor deze vraag.<p>Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Wel Kraker ik moet jouw teleurstellen. Er is niet 1 file op het net die werkt,zelsfs niet die van de eend. Zolang de algoritme van cryptoworks niet bekend is zal er ook geen goldy werken. Mischien later wel. Je kan D***t*** alleen bekijken met een originele kaart(die niet geblokeerd is) met een crypto module versie 1.2. Er staat toch versie 1.15.15 in de menu. Dus als je jouw module wilt testen leen een kaart die loopt op abo dan ben je zeker. Hoop jouw hiermee een beetje geholpen te hebben Groetjes Satwolf
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Wel Twingo, Als je kaart niet werkt met de crypto module dan is de versie van de module niet goed(zie hierboven). Digiturk werkt alleen met crypto module versie 1.2. Je moet wel opletten daar in de menu van deze ci toch version 1.15.15 staat. De kaart van DT kan je uitlezen met een prog dat naar de naam Cryptoreader luistert. Ik weet niet of je de Turkse taal beheerst anders weet ik wel een goede Turkse board voor jou. <p>Groetjes Satwolf
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Hallo, ik kan niet in het menu van ci komen er wordt gevraagd om de smartcard in duwen in het duits dus ik weet ook niet welke versie deze is maar het board waar je het over had stuur de link maar door en weet je toevallig de allcam van humax die ondersteund toch ook crypto nu ? zou die wel draaien op de orginele kaart ik kan nu niet draaien met de schotel dus kan het niet testen
Gast Geplaatst: 10 december 2001 Geplaatst: 10 december 2001 Ik wou even reageren op hierboven<p>ik ben in bezit van een orginele kaart van cryptworks voor de turkse kanalen en heb ook een crypto cam als ik de orginele cam gebruikt met de orginele kaart wilt dit niet werken de orginele kaart werkt wel in satonvanger waar crypto inzit wel vreemd ! kan ik de crypto kaart uitlezen en met welk prg moet dat??<p>groetjes rob<p>[ 10-12-2001: Bericht gewijzigd door: twingo ]</p>
Aanbevolen berichten