Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 Ik wil onder een film de ondertiteling vast zetten maar kan in virtual niet de film openen. Krijg bij meerdere films de melding (error): Couldn't locate decompressor for format 'XVID'(unknown). Heb dub gedownload 1.5.10 en geinstalleerd. Maar heb nergens codec of zo kunnen inladen en kunnen vinden. Kan iemand me op weg helpen zodat hij alle films kan "inlezen"? Hoe en waar kan ik die codecs installeren en vinden? Alvast bedankt.
Gorilla King Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 Codecs moet je los van Virtualdub installeren. Er zijn paketten met de meest gangbare codecs, zoals bij het Nimo-pakket (ff zoeken op Nimo). Wel is het zo dat soms de ene codec of instelling de ander in de weg kan zitten, maar de meeste video en audio zullen dan wel draaien. Ook kun je eens bij deze en deze los installeren.
Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 heb deze gedownload en uitgepakt maar moet ik er dan nog iets mee doen? ergens inladen of gaat dat vanzelf want kan de film nog steeds niet openen. MVG
marco24 Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 ja gewoon dubbelklikken en de wizard volgen en niet te veel overbodige codecs selecteren daar kun je conflicten van krijgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen