Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 ik heb een e-tech router met een draadlose pci kaart en een pcimci kaart voor men laptop. nou hebben ze me verteld dat ik via de pci kaart (draadloos) een verbinding kan maken met internet op men laptop. mijn laptop comuniceed wel met de xp pc maar kom niet op internet ik zou dan een netwerkbrug moeten maken maar weet niet hoe het moet alle bijde pc draaien met xp wie kan uitleg geven of heefd hiiervoor een schema.. groetjes jan..
Happy2000 Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 Hoi Als je alles draadloos hebt zou het gewoon moeten werken. Laat de router de ip adressen uitdelen, dus bij netwerk in windows zet je een vinkje bij 'laat automatisch een ip adres toewijzen' Voer ook eens een reset uit bij de router. Maar vertel eens wat meer welke router heb je bv van e-tech. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen