Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Welicht is deze vraag moeilijk te bantwoorden. Kun je nagra op een GW kaart plaatsen, of weet er iemand een file voor de GW die als voorbeeld voor mij kan dienen. Of is dit enkel mogelijk op een funcard alvast bedankt
Gast Geplaatst: 3 januari 2002 Geplaatst: 3 januari 2002 lees de postings van de laatste 60 dagen,in deze rubriek dan kun je aardig wat aan de weet komen. ------------------------------------------------ groet jeltsin
mmm Geplaatst: 7 januari 2002 Geplaatst: 7 januari 2002 Volgens mij is het toch niet zo'n rare vraag. Maar er bestaan op het moment gewoon geen files voor Nagra op een GW. Autoroll (AU) is zeker niet mogelijk, gewoon omdat er niet genoeg geheugen op de kaart zit. Maar de simulaties zoals die in de 5in1 files voor de Fun bestaan, moeten volgens mij ook op een GW passen. Een soort IrNagro-file of iets dergelijks. Maar die moet dus nog gemaakt worden. De Irseto en Irvito files worden nog wel bijgehouden, maar volgens mij niet meer verbeterd. Als er genoeg vraag naar is, dan komt 't vanzelf wel. Betekend voor TVCabo en Via Digital wel dat je iedere keer een nieuwe file moet maken. Voor de Pool is get wat relaxter.<p>Groetjes,
Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 hoi<p>Nee,zover ik weet is dat niet mogelijk je zal je een Funcard moeten aanschaffen.en zin hebben om dagelijks de keys te wisselen(binnenkort om het uur ) Saludos
Aanbevolen berichten