Ga naar inhoud


welke module


Gast

Aanbevolen berichten


Zelf heb ik een Top5000 met een MM met penta 1.11 en een legaal abonnement bij C+. Ik heb nooit last van uitvallend beeld. Ik zou eens een originele C+ kaart proberen, goeie kans dat je van het probleem af bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor andere software op je Funcard heb je een programmer nodig, de software zelf is van internet gratis te downloaden. (www.duwgati.com) Als je je MM onlangs hebt aangeschaft dan staat daar waarschijnlijk Pentacrypt 1.11 op, zelf heb ik daar in combinatie met de firmware van aug 2003 in mijn Toppie best goede ervaringen mee.

Als je met andere software voor je Toppie de firmware bedoeld dan is die ook van Internet te downloaden of via de satelliet. Kijk in je gebruiksaanwijzing onder OTA.

Zelf heb ik nog de firmware van augustus 2003, ik wacht nog even af hoe de firmaware van december 2003 bevalt. Daar kun je hier op dit forum van alles over lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware van de Topfield is vanaf medio mei 2003 geschikt voor de seca2-codering van Canaldigitaal. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar het zou kunnen zijn dat er nog een ouwere versie in je Topfield staat. In mijn TF4000 kun je dat zien in het menu onder informatie.ontvangerstatus. Als die versie ouder is, kun je updaten via de satelliet. (Menu, installatie, Firmware upgrade).

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook gehad met mijn TF5000, op aanraden van Satwatcher tetra in de MM gezet, doet het niet. Verschillende pentas doen het wel maar het is niet echt stabiel te noemen. Ik heb nu alleen nog de aston 1.5 en originele C+ kaart.

 

Visiosat HB/Astra, TF5000, MM en Aston, Humax5400z,VHSat,

Alphacrypt cam.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...