Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<p>Ik wil een presentatie (De Mac World Key note) ontvangen op:

Satellite: NSSK

Channel: 2 MCPC

Frequency: 11 59150

Polarity: vertical

FEC: 3/4

Symbol Rate: 20.1500

Standard: PAL

Encoding PowerVu<p>De satelliet heb ik al te pakken, en heb ik ontvangst mee, maar heb je voor PowerVU nog een cam nodig of hoe is dit te ontvangen?<p>Iemand een idee?

Alvast bedankt...<p>Groeten,

Donald.

Geplaatst:

@Megapearl,<p>Om PowerVu te kunnen ontvangen heb je speciale

satellietontvangers nodig.

En voor zover ik weet ook de juiste smartcard

om te kunnen decoderen.<p>Groetjes,<p>Jerry

Geplaatst:

Ahah... vandaar dat ik geen beeld kreeg... ;-)

Thanks, weer wat geleerd... :-)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hmm PowerVu is dus blijkbaar niet zomaar op te pakken. Nu weet ik nog niet zoveel van satelliet tv maar toevallig weet ik dat veel Roemeense zenders gebruik maken van dit encryptiesysteem: het gaat dus niet werken in een receiver (humax) hier als ik zo'n PowerVU card vanuit Roemenie te pakken krijg?

Geplaatst:

Volgens mij wordt PowerVU het meest gebruikt voor aanvoer naar kabelkopstations. Die deze zenders dan met speciale DvB ontvangers ontvangen.

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Geplaatst:

Power VU is een zogenaamde geaddresseerde ontvanger. Het heeft GEEN smartcard, maar word door de provider vrijgeschakeld. De ontvanger is dus persoonlijk. AFRTS en kabel kopstations gebruiken dit. Er bestaat geen losse cam voor. Een power vu ontvanger van het merk "Scientific Atlanta" is de meest gebruikte ontvanger EN die kan je dus ook gewoon kopen hoor. Alleen moet je nog vrijgeschakeld worden voor een bepaalde provider. En DAT is nou net het probleem. dat lukt je niet als prive persoon. Helaas!

Geplaatst:

Ik dacht in spanje powervu met een kaart te hebben gezien. Ik wil daar dit jaar, waarschijnlijk begin mei, iets meer over te weten zien te komen.

Geplaatst:

Sorry 't was al laat... maar deze posting is dus in het verkeerde "window" terecht gekomen. Even terug naar de DVB-vraag in de Humax-sectie.

Geplaatst:

OK loud en clear jammer dus indien PowerVU, dit lijkt net zo'n geval te worden als AFNTV: wereld station als je van Amerikaanse sporten houdt w.o. NFL.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.