sato Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Als ik opname heb ingesteld voor de DB en de opname begint en je zit een video te kijken of gewoon wat anders dan komt het beeld van de DB te voorschijn . Heb ik een instelling over het hoof gezien of wat anders want met mijn oude Nokia gebeurde dit niet.
Wifi Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Ja denk dat je even AUTO VCR SWITCHING uit moet zetten mits deze aanwezig is in jouw image. Ik heb de RUDREAM van 14-12-2003.
sato Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Geplaatst: 29 december 2003 Ik draai met de ronaldd van 7-12 en de autoswitch heb ik uitgezet maar geen varandering
Reiderlander Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Je scart kabel is te modern.... Je kunt overwegen het signaalkabelje, welke het overschakelen regelt in het scart kabeltje door te snijden. (welke dat is, is op het net wel te vinden. google scart connections) Ben het zelf even kwijt..... dan blijft ie gewoon op video kanaal staan. bij het inschakelen van de db moet je handmatig je ext aansluiting kiezen om te kijken. Of een niet volledig bezette scartkabel kopen. Johan
Gast Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Citaat: Of een niet volledig bezette scartkabel kopen. Je zult in de winkel geen kabel vinden waar dit draadje niet in zit. Dat zit al in een minimale scartkabel namelijk. Soms kun je dit gedrag op de TV instellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen