Gast Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Hallo allemaal ik heb sinds kort eeen probleem met photodraw. ik krijg na of tijdens het opstarten de volgende font in het logboek"De PfModNT-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. " Ik werk met win 2000 en office 2000. Ik heb phdraw al verwijderd en opnieuw geinstaleerd wie weet raad bvd Willem
Morgothzz Geplaatst: 29 december 2003 Geplaatst: 29 december 2003 Volgens mij heb je een Creative Soundblaster in je pc hangen, dit is namelijk een driver van deze kaart. Hij staat normaal gesproken op een xp machine in C:\WINDOWS\system32\drivers\pfmodnt.sys, 3.00.0000.0003 (English), 3/13/2003 17:10:36, 15840 bytes Mischien is de driver corrupt of in gebruik door iets anders. Wellicht is een driver update of nieuwe install van de Sounblaster drivers de oplossing. Maar omdat het gaat om een fotobewerkings proggie kan het euvel ook aan DirectX liggen. Regards 'Life Is A Joke'
JaNuZz Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Je kan ook eens bij je services gaan kijken en de genoemde service dubbelclicken en dan opstarttype op "uitschakelen" zetten, dan ben je in iedergeval van die melding af.
Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 ben bezig om de nieuwe direct x op te halen ik zal het proberen alvast bedankt willem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen