Ga naar inhoud

foutmelding photodraw

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal ik heb sinds kort eeen probleem met photodraw. ik krijg na of tijdens het opstarten de volgende font in het logboek"De PfModNT-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. " Ik werk met win 2000 en office 2000. Ik heb phdraw al verwijderd en opnieuw geinstaleerd wie weet raad bvd Willem

Geplaatst:

Volgens mij heb je een Creative Soundblaster in je pc hangen, dit is namelijk een driver van deze kaart.

Hij staat normaal gesproken op een xp machine in C:\WINDOWS\system32\drivers\pfmodnt.sys, 3.00.0000.0003 (English), 3/13/2003 17:10:36, 15840 bytes

Mischien is de driver corrupt of in gebruik door iets anders.

Wellicht is een driver update of nieuwe install van de Sounblaster drivers de oplossing.

Maar omdat het gaat om een fotobewerkings proggie kan het euvel ook aan DirectX liggen.

Regards

'Life Is A Joke'

Geplaatst:

Je kan ook eens bij je services gaan kijken en de genoemde service dubbelclicken en dan opstarttype op "uitschakelen" zetten, dan ben je in iedergeval van die melding af.

Geplaatst:

ben bezig om de nieuwe direct x op te halen ik zal het proberen alvast bedankt willem

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen