Gast Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Afgelopen week de 7000s gekocht, en met kerstmis jullie forum doorgelezen. Ben altijd de trotse bezitter geweest van de trouwe Hummie, maar ik moet zeggen petje af voor deze ontvanger, alles werkt zoals vermeld in het formum, de netwerk verbinding is een droom en maakt van deze ontvanger een winner. Ik heb drie vreemde problemen: Instellen van de satposities gaat wel, via de funkties van het tweede scherm (handmatig opzzoeken en de positie daarna opslaan met het nummer van de positie in mijn stab motor). Telkens als ik mijn 7000s van de stroom haal of reboot, ben ik alle sat posities weet kwijt, alleen de hotbird en astra zijn dan nog bekend. Dit had ik met de Ronald images niet. Daarnaast heb ik problemen met films opnemen op mijn interne Hdisk (WD 1200JD), het is al vaker voorgekomen dat het systeem zich tijdens het opnemen reset en er een boot opnieuw plaatsvindt met alle prettige bijkomstigheden van het opnieuw moeten programmeren. Daarnaast vind ik het vreemd dat hij dan na het booten in het file menu opstart, ik wil dat ie automatisch in de tv functie komt?. Weet iemand een antwoord?? Ps deze ontvanger in DL besteld voor €325,00, vond het een koopje.
xfiles69 Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Wat voor een merk rotor heb je? Ik had eerst een stabhh120 en ook veel problemen (werkte helemaal niet of ging een eigen leven lijden),daarna heb ik een sg2100 gekocht en geen problemen meer.
Gast Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Ik heb ook een Stab hh120. Met de Hummie had ik nooit problemen, buiten dat ik daar ook eenmalig alle posities heb moeten ingeven. Ik ga vanavond de strong motor ook eens aansluiten om te kijken of het aan de software ligt of aan de Stab. Het heeft wel gewerkt met de images van Ronald, maar ik vond de Peter Pan wat beter. Sowieso is jouw motor sneller en duurzamer, maar ik was over de Stab wel tevreden.
jeevanhoof Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 hoi, Ik gebruik al maanden een stab120, en deze werkt probleemloos met de dreambox. Waarom ga je al die satellieten zoeken en vastleggen? Vink gewoon goto xx aan, geef je juiste lengte en breedte graat in en draaien maar. Als alles goed is afgeregeld, vind hij elke satelliet, zonder zoeken. ps. als je gegvens vastlegt in je box, moet je de box uitschakelen via het menu. Dan wordt alles wel bewaard mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Het scherm van de rotor setup moet je verlaten met de groene knop, NIET met "lame"! Na het instellen van de rotor is het aan te raden om te herstarten (on knop ingedrukt houden en restart).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen