Satterdam Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Ik heb wat suggesties voor de fw makers: - Het is me opgevallen dat het password van de ontvanger op de smartcard wordt opgeslagen en niet in het geheugen van de ontvanger zelf , dus kan je toch weer niet 100% zonder kaart, zou de fw zo aangepast kunen worden dat het pasword in de ontvanger zelf wordt opgeslagen? - Met de nieuwe versies fw 6.32 en 6.33 kan je een 4 diseqschakelaar of een diseq motor aansturen, maar je kan maar 2 satellieten instellen. zou het niet handig om weer 4satellietinstellingen terug in de fw op te nemen zoals het bij servihard fw's was, dus dat je 4 satellieten kunt instellen. - het verwijderen van kanalen gaat zeer onhandig en tijdrovend omdat na ieder kanaal dat je verwijderd een scherm verschijnt of je zeker het kanaaal wilt verwijderen. kan hen niet zo aangepakt worden dat je de kanalen gewoon achterelkaar kunt verwijderen en dat dat scherm dan op het eind na alles 1 keer verschijnt en dat dan de kanalen verwijderd worden en de het geheugen wordt bijgewerkt. -Het is gelukt om het beeld door te laten lopen achter het menu. zou het ook kunnen om in het menu zelf een klein schermpje op te nemen van de tv kanalen, zoals je bij DVBontvangers ziet.
Satterdam Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Geplaatst: 4 januari 2004 nog een paar suggesties: - Het zou leuk zijn als het beeld achter de EPG ook zou doorlopen net als bij het menu. - SCPC ontvangst zou ook wel handig zijn. er wordt gezegd dat dat niet mogelijk is. maar dat zei men ook van de 4-diseq switch en diseqmotoren dat is ook gelukt door verandering van de HDL. dus ik denk dat het ook mogelijk is om scpc ontvangst te realiseren door de hdl te veranderen. -vergroting opslagcapaciteit voor kanalen. het maximum ia theoretisch 2182 kanalen, mar mischien is het wel te vergroten door een of andere compressietechniek te gebruiken. als er mensen zijn met andere suggesties, schroom dan niet en zet ze hier dan neer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen