prdehoop Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Beste satters, Hier nieuw Analoog modem gekocht een creative V92 modem. geinstalleerd onder winXP prof sp1 maar kan met geen enkele provider connectie krijgen, druk ik er ander modem in boem in 1 keer. Nu had ik iets gezien dat de V92 emulatie nog nergens ondersteund word en dat je modem terug moet zetten op V90, maar dat kan ik nergens terug vinden hoe dat moet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Prdehoop
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Zit er toevallig een Ambient chippie op?
exciter Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Je hoeft, als alles goed is, niets terug te zetten. Het modempje hoort automatisch te kiezen, wat voor protocol je verbinding ondersteund, en dat te gaan gebruiken. Ik heb hier een Conexant Best data fax modem met V92, maar werkt gewoon perfect. (alleen gebruik ik hem bijna nooit. is reserve, voor als ADSL uitvalt of een in de tijd een faxie). Dus ik denk, dat je probleem niet aan de V92 ligt. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Ome Merde Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 hee pattie, wordt ie herkend (door WinXP) als een Best data data fax modem ? en wat staat er op de chip van het modem ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Het kan een E-tech kloon zijn ; deze werken slecht to zeer slecht tot helemaal niet onder XP. Dynalink gaat als een jekko, maar E-tech onder XP blijft problemen geven. Een simpel sweexie met ambient chipset gaat bijna geheel automagisch... kosten ook nog eens de helft....
Gast Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Kijk ééns op de site van de provider! Daar staat meestal uitgelegt hoe je kan inbellen met zulke modems: vb: zoals hier staat te lezen.
prdehoop Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Geplaatst: 31 december 2003 Thanxs ga eens proberen.. Het is een echt Creative V92 modem en geen kloon of iets dergelijks. chipset: creative ds1830 e0242 Greetz Prdehoop
Gast Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 Tuurlijk is het een echte Creative.... maar het plaatje dat bij creative staat is toch echt heel erg lijkend (lees hetzelfde) als de E-tech modems. Alle chippies en dingen zitten op dezelfde plaats. Hou het er maar op dat ze door E-tech voor Creative gemaakt worden ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen