Ga naar inhoud


MM9200


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik beschik sinds 2 jaar over een MM9200. Ben hier wel tevreden over. Ik heb alleen een paar vragen. Ik heb mij eigenlijk nooit echt verdiept in de mogelijkheden.

De MM9200 draait op DVB2000 versie 1.82.0v.Is dit nog resent of is er reeds een vernieuwde versie en zoja draait dat ook goed? misschien is het verstandig om gewoon op deze versie te blijven draaien?

Verder zit er een AMON 4.1fl cam in. Wat kan deze cam?

Verder ben ik op zoek naar een NED.gebruiksaanwijzing van DVB2000.

 

M.VR.GR

een beginner

Link naar reactie
Delen op andere sites


jij draait op de Sandra versie, dit is een heel stabiele en snelle versie van DVB2000. waarschijnlijk door jou (of de vorige eigenaar) bewust erin gezet.

 

er zijn heel veel verschillende versies van dvb2000 uitgebracht, hetzij origineel, hetzij gepatched.

bij de gepatchte versie(s) kun je denken aan de versies van noonemanit, dr. jamal, sandra, wanissa, samantha.

er is ook een NL-versie van dvb2000, deze is aangepast door mede sat4aller Sjaak(k). de versie is gebasseerd op dvb2000 v2.0ß8 (grafisch heel mooi, zappend heel traag).

 

Mocht je een Amon chip op je cam hebben zitten dan zou ik persoonlijk gaan voor de noonemanit versie(s), deze zijn mede ontwikkeld voor het all-cam principe (basis is Sandra, die je nu ook in je Nokia hebt zitten).

 

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo Twiepriedo,
gebruik de zoekfunctie eens! Je kunt zo antwoorden vinden op je vragen. Van Noonemanit is inmiddels een nieuwere versie beschikbaar.


Hallo

Wat is het nieuwe versie Nr. Of datum?

Groetjes Sjefke..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
volgens mij is v1.2 de enige echte (van noonemanit). van zeggen weet i kdat v1.3 een fake is (weet ik niet 100% zeker).


merDe


Hallo

Daar heb je gelijk in, v1.3 is een fake.
Maar ik lees nu dat er een nieuwe versie is.
Ik ben benieuwd.

Groetjes Sjefke..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...