Ga naar inhoud


Signaal doorlussen


Gast bammetje

Aanbevolen berichten


Dat was dus eigenlijk m'n volgende vraag. Als ik met die 2e decoder een disecq signaal uitstuur belemmert dat dan m'n eerste decoder? Het zijn allemaal losse pulsen neem ik aan of staan de presets opgeslagen in de motor zelf? Ik zag namelijk wel een microcontroller zitten in m'n moteck...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo allen,

 

Geloof dat ik eens ergens heb gelezen, volgens mij in het boekje van je sammy dat je deze uitgang alleen kan gebruiken voor het doorlussen naar een analoge sat ontvanger.... Misschien heb je hier nog wat aan....

zal is opzoeken waar ik dat las, want als dit zo is zal het toch nooit lukken of wel dan????

Naja zoek het zo wel ff op...

 

Greetz

Digibeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Messchien is het ook wel handig om te weten dat als je die doorlus gebruikt er maar een reciever aan mag staan. Dit i.v.m de polarisatie.

 

Stel je bent vertikaal aan het kijken en je zet je andere ontvanger op horizontaal. Kweet niet wat er dan defect gaat maar dat er wat defect gaat is zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al ongeveer 1 jaar 2 sammys aan elkaar, 1 doorgelust dus, en heb ze ook altijd alle 2 aanstaan heb nog nooit ervaren dat iets niet meer goed werkt alleen is het zo dat als ik met de eerste sammy ga schakelen naar een andere transponder dat de 2e dan geen beeld meer heeft maar voor de rest nog geen storingen gehad lijkt mij ook stug dat dat na 1 jaar nog zal gebeuren.

 

Dries

Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zelf mijn philips achter mijn sammy staan

ook nog nooit probleemen mee gehad

maar kan je je moter dan wel besturen met de 2de sammy

zat te denken om mijn philips te verkopen voor iets anders

maar als dat niet kan dan hou ik hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...