Gast Geplaatst: 3 april 2002 Geplaatst: 3 april 2002 Nou jongens, diverse sites geprobeerd, en loop al weken te browsen. Nada! Ik las wel een paar weken terug dat er sinterklaasturken lopen te strooien met keys. Nou ik ben die goedheilige mannen niet tegengekomen. Wie geeft mij een kleine hint over welke richting ik moet zoeken?
Gast Geplaatst: 3 april 2002 Geplaatst: 3 april 2002 Oke excuses, Ik weet nu dat het niet mogelijk is om met gepatchte hummy en keys digitr te kijken. Moet dus een CW-module en een abbo van DT hebbn als ik het goed heb begrepen. Jammer! (Heb 'ns verder gekeken dan 30 dagen terug. Ook handig. Wel jammer dat de zoekfunctie op dit board eruitgehaald is.) Groet!
Gast Geplaatst: 4 april 2002 Geplaatst: 4 april 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Sniper: <strong>hallo cryptoworks files, waar blijven die.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">duckie heeft ze. Alleen bedoeld voor mosc kaarten en de juiste programma gebruike.
Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 De Digistarcodes die elders op internet staan,hoe moeten deze verwerkt worden op goldkaart en werkt het.Of heeft iemand betere codes.
Aanbevolen berichten