gert084 Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Even een vraagje.. Het probleem is dat de afstandbediening van m'n philips 7072 niet meer werkt.. Voor de TV en de video doet hij het nog wel maar voor de ontvanger is het einde oefening.. Wie heeft raad of een ander goed idee ( O ja er zitten nieuwe batterijen in.. ) Gert
jamrox Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 laat hem eens een dagje zonder batterijen liggen .komt wel vaker voor . probeer de search funtie eens vind je bv. deze topic Jamrox
gamgra Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Hoi Gert, Volgens een deze week bij mij bezorgde C+ informatie folder, wordt je afstandsbediening gratis vervangen indien deze defect geraakt is, ik vermoed dat je wel een C+ abo en C+ goedgekeurde decoder moet hebben. Zou dus even naar C+ bellen voor advies. gamgra
gert084 Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Geplaatst: 2 januari 2004 Ik ga het even proberen en laat het wel even weten of het gelukt is.. Alvast bedankt
gert084 Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Geplaatst: 2 januari 2004 Hallo allemaal, De afstandbediening werkt weer. Dit was inderdaad de oplossing.... Gert
boarder Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Je kan ook een afstandsbediening van een Nokia 9304 of een strong gebruiken. Die hebben dezelfde toetsen en codes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen