Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Hallo, hji werkt nu prima, de gepatchte 6073. Leuk receivertje geworden! Alleen heb ik er een originele 5-in-1 zwarte AB bij, waarmee ik mijn Panasonic TV wil aansturen. In de officiele Philips documtentatie staat NIKS over hoe de AB te programmeren is. Weet iemand hoe dit kan met deze AB? Ik heb hier al gezocht, vond er 1 waar in wordt aangegeven dat je knopje 1 en 3 tegelijkertijd in moet drukken waarna je de code in moet voeren, maar dat werk dus niet op de zwarte AB. Op de Philips-site ook iets te vinden, hellup? Greetz, Pekka
gps Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Hallo pekka Philips heeft het nodig gevonden om de zwarte dsx6073 van een niet programmeerbare afstandbediening te voorzien en de zilverkleurige dsx7072 wel. De zwarte werkt dus alleen bij Philips apparaten en soms bij enkele andere merken tv's b.v. Finlux en Loewe. groeten, gerrit
Gast Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 hoi gps, da's in ieder geval een erg duidelijk antwoord! stelletje E*KELS daar in Eindhoven! Greetz, Pekka
gamgra Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Hoi Pekka, Jou Philips 6073 afstandsbediening is feitelijk een C+ ontwerp, je vindt dit model dan ook bij bijna alle C+ decoders, zoals de C+ ontvanger van Strong, enkele Nokia's, de Ascom en de de meeste "early" Philips C+ decoders. Waarschijnlijk vanwege allerlij klachten over dit Micky-Mouse achtige afstandsbedieningtje, levert Philips een eigen multifunctionele afstandsbediening bij de 7072. groet gamgra
Gast Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 hoi Gamgra, nee,'t is niet dat halfzachte ding met die ronding aan de bovenkant. Het is een 5-in-1, de zwarte, maar ik krijg hem nog niet geprogd. Die andere ken ik ook, en dat is inderdaad een pokke-ding, vind ik dan.... Greetz, Pekka
M_Z Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 De zwarte lange rechthoekige ab die bij de DSX6073/03 geleverd wordt is niet vrij programmeerbaar voor andere merken (multibrand). Het is inderdaad wel een 5in1, maar dan alleen voor Philips RC5 apparatuur. Maar ja, dat is wat GPS ook al geantwoord had, alleen geloven sommige mensen het pas als zo'n antwoord door meerdere mensen is bevestigd, vandaar... M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen