Ga naar inhoud


humax 5400 - emulatorek VS matrix


Gast guy1

Aanbevolen berichten

hallo,

ik gebruik nu een humax 5400 met emulatorek...

ik heb een vraagje : wat kan ik met zo'n matrix reloaded cam doen ? kan ik evenveel zien als met wat ik nu heb ?

met dank

guy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@guy1,

Ik ben na een tijdje emulatorek10a gebruikt te hebben overgestapt op een matrix reloaded. Je kunt hetzelfde ontvangen, alleen voor conax heb je bij de MR nog een titanium card nodig. Emulatorek10a kan dit zonder card.

Achteraf zou ik niet weer overstappen. Emulatorek10a zapt sneller en geeft eigenlijk altijd beeld. De MR heeft (als ie al initialiseert in de Humax....) regelmatig last van wegvallend beeld (paar seconden zwart) en freezes.

Verder is het updaten van de MR software (naar 1.055) met funcards al snel niet leuk meer. Met een W98SE (of hoger) laptop met PCMCIA slot is het wel goed te doen.

Het gerucht gaat dat de Hispasat aanbieder D+ (gelezen op spaans forum) gestart is met de uitgifte van de nagra alladin kaarten bij nieuwe abbonementen (nagravision2). Als je veel naar Hispasat kijk misschien iets om rekening mee te houden, je 1.055 MR zal dan alleen met een officieel nagra abbonement iets ontvangen.

 

groet,

Bigman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...