Ga naar inhoud

ik wordt gek

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb gisteren avond mijn dreambox uit gezet wil nu aan zetten krijg alleen blauw scherm heb flas erease gedaan helpt niet wilde toen via serieel flasen gaat ook niet krijgt geen conectie wie kan helpen draaide met software van pp van 22-12-03.

Geplaatst:

hd en coax los gekoppeld geen resultaat blijf blauw scherm houden met dream multimedia er op

Geplaatst:

hou de db eens een minuutje v/d spanning, zet um aan en doe vervolgens weer een flash-erase.

haal je LAN aansluiting, een evt. aanwezige USB-stick en andere randapparatuur eens los tijdens bovenstaande handeling, wellicht maakt ie ergens sluiting ofzo ...

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

dit heb ik ook geprobeerd helpt ook niet komt niet eens aan het punt waar je een flas erease kunt doen ik heb hem nu helemaal stand alone staan zonder iets er op.

Geplaatst:

serieel niet te benaderen dat is het probleem anders had ik hem wel opnieuw geflased

dus dit wordt waarschijnlijk terug naar de dealer

Geplaatst:

probeer eens of je iemand bij jouw in de buurt een kan vinden de een jtag heeft.

Je kan hem ook zelf maken zie info op de site van hemertje zie hier dan kijken bij veel gestelde vragen.

Succes

Geplaatst:

Ik had exact hetzelfde, maar iemand hier van het board (toffe gozer!) heeft me vandaag geholpen. Het bijkt dat het serieel flashen niet altijd wil lukken omdat de aardedraad in het seriele kabeltje is doorverbonden en zorgt voor een ' ground lift'. Hierdoor mislukt de seriele communicatie. Bij mij werkte thuis serieel flashen niet, maar zijn seriele flash deed het (zonder aarde) wel! Dus voordat je hem terug brengt, probeer het zonder aarde....

--DJ

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen