Raphie Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Ben ff aan het dromen en weet niet of dit mogelijk is, maar het CI slot lijkt mij een standaard PCMCIA interface, zou het mogelijk zijn om Linux drivers in de kernel op te nemen die het CI slot als PCMCIA zouden aanspreken? De voordelen zouden zijn: - Geen problemen meer met SMC chipset van lan poort - geen accespoint meer nodig in Wireless Bridge mode WDS - geen halvering van throughput door WDS - Het klpeje zal niet meer dicht kunnen, maarja je kan niet alles hebben he? Aangezien de meeste chipsets (Broadcom/Intersil/Prism) wel worden ondersteund in Linux. Tevens nog even een 2e vraag: Werken de WIFI game adapters (zoals van linksys) als een Wifi bridge (en haveren dus je throughput? of als een WIFI client? (net zoals een normale PCMCIA/PCI card?) Heb er nu een accespoint aanhangen in bridge mode en kom dus niet boven de 1.8Mb uit terwijl als ik hem via UTP aan m'n router hang ik alweer op 3.2Mb zit ThnX Raphie VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen